Język współczesnej reklamy na przykładzie kampanii "Serce i Rozum"

licenciate
dc.abstract.enThe thesis describes language of contemporary advertising. It analyses linguistic “games”, which are used in campaign "Serce i Rozum".pl
dc.abstract.otherPraca dotyczy języka współczesnej reklamy. Bada zabiegi językowe, zastosowane w spotach reklamowych kampanii Telekomunikacji Polskiej "Serce i Rozum". Składa się z trzech rozdziałów: pierwszy dotyczy zagadnień teoretycznych, natomiast drugi i trzeci stanowią analizę zgromadzonego materiału badawczego.pl
dc.affiliationWydział Polonistykipl
dc.contributor.advisorOchmann, Donata - 131115 pl
dc.contributor.authorKulig, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WP4pl
dc.contributor.reviewerPałka, Patrycja - 199118 pl
dc.contributor.reviewerOchmann, Donata - 131115 pl
dc.date.accessioned2020-07-21T22:47:18Z
dc.date.available2020-07-21T22:47:18Z
dc.date.submitted2011-10-11pl
dc.fieldofstudynauczycielskapl
dc.identifier.apddiploma-62118-23059pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175734
dc.subject.enadvertising, language of advertising, colloquial languagepl
dc.subject.otherreklama, język reklamy, potocznośćpl
dc.titleJęzyk współczesnej reklamy na przykładzie kampanii "Serce i Rozum"pl
dc.title.alternativeLanguage of contemporary advertising on the example of campaign "Serce i Rozumpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes language of contemporary advertising. It analyses linguistic “games”, which are used in campaign "Serce i Rozum".
dc.abstract.otherpl
Praca dotyczy języka współczesnej reklamy. Bada zabiegi językowe, zastosowane w spotach reklamowych kampanii Telekomunikacji Polskiej "Serce i Rozum". Składa się z trzech rozdziałów: pierwszy dotyczy zagadnień teoretycznych, natomiast drugi i trzeci stanowią analizę zgromadzonego materiału badawczego.
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki
dc.contributor.advisorpl
Ochmann, Donata - 131115
dc.contributor.authorpl
Kulig, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WP4
dc.contributor.reviewerpl
Pałka, Patrycja - 199118
dc.contributor.reviewerpl
Ochmann, Donata - 131115
dc.date.accessioned
2020-07-21T22:47:18Z
dc.date.available
2020-07-21T22:47:18Z
dc.date.submittedpl
2011-10-11
dc.fieldofstudypl
nauczycielska
dc.identifier.apdpl
diploma-62118-23059
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175734
dc.subject.enpl
advertising, language of advertising, colloquial language
dc.subject.otherpl
reklama, język reklamy, potoczność
dc.titlepl
Język współczesnej reklamy na przykładzie kampanii "Serce i Rozum"
dc.title.alternativepl
Language of contemporary advertising on the example of campaign "Serce i Rozum
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Wroclaw
3
Homburg
2
Krakow
2
Otwock
2
Bielany Wroclawskie
1
Dublin
1
Olsztyn
1
Piekary Slaskie
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available