Implementacja systemów cząstek

master
dc.abstract.enThe thesis describes particle systems as a solution to the problem of simulating natural phenomena and fuzzy objects that are hard to represent using 3D models. It presents the concept of particle systems, their history, a way to implement an algorithm that controls such systems and discusses their rendering. The thesis contains a description of a library created to control particle systems and of examples of such systems implemented using this library.pl
dc.abstract.plPraca opisuje systemy cząstek jako rozwiązanie problemu symulacji zjawisk naturalnych i złożonych obiektów, które trudno opisać przy pomocy trójwymiarowych modeli. Przedstawia koncepcję systemów cząstek, ich historię, sposób realizacji algorytmu, który zarządza pracą takich systemów oraz omawia ich renderowanie. Praca zawiera opis zrealizowanej biblioteki do obsługi systemów cząstek i zaimplementowanych przy jej użyciu przykładów takich systemów.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.contributor.authorJacek, Wacławpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerSochocka, Anna - 161660 pl
dc.contributor.reviewerBiałas, Piotr - 127296 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:18:30Z
dc.date.available2020-07-26T19:18:30Z
dc.date.submitted2015-10-21pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-102205-99587pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209156
dc.languagepolpl
dc.subject.encomputer graphics, natural phenomena, sprites, JavaScript, WebGLpl
dc.subject.plgrafika komputerowa, zjawiska naturalne, sprite'y, JavaScript, WebGLpl
dc.titleImplementacja systemów cząstekpl
dc.title.alternativeImplementation of particle systemspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes particle systems as a solution to the problem of simulating natural phenomena and fuzzy objects that are hard to represent using 3D models. It presents the concept of particle systems, their history, a way to implement an algorithm that controls such systems and discusses their rendering. The thesis contains a description of a library created to control particle systems and of examples of such systems implemented using this library.
dc.abstract.plpl
Praca opisuje systemy cząstek jako rozwiązanie problemu symulacji zjawisk naturalnych i złożonych obiektów, które trudno opisać przy pomocy trójwymiarowych modeli. Przedstawia koncepcję systemów cząstek, ich historię, sposób realizacji algorytmu, który zarządza pracą takich systemów oraz omawia ich renderowanie. Praca zawiera opis zrealizowanej biblioteki do obsługi systemów cząstek i zaimplementowanych przy jej użyciu przykładów takich systemów.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Białas, Piotr - 127296
dc.contributor.authorpl
Jacek, Wacław
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Sochocka, Anna - 161660
dc.contributor.reviewerpl
Białas, Piotr - 127296
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:18:30Z
dc.date.available
2020-07-26T19:18:30Z
dc.date.submittedpl
2015-10-21
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-102205-99587
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209156
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
computer graphics, natural phenomena, sprites, JavaScript, WebGL
dc.subject.plpl
grafika komputerowa, zjawiska naturalne, sprite'y, JavaScript, WebGL
dc.titlepl
Implementacja systemów cząstek
dc.title.alternativepl
Implementation of particle systems
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
4
Views per month
Views per city
Dublin
2
Wroclaw
2

No access

No Thumbnail Available