Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Implementacja systemów cząstek
Implementation of particle systems
grafika komputerowa, zjawiska naturalne, sprite'y, JavaScript, WebGL
computer graphics, natural phenomena, sprites, JavaScript, WebGL
Praca opisuje systemy cząstek jako rozwiązanie problemu symulacji zjawisk naturalnych i złożonych obiektów, które trudno opisać przy pomocy trójwymiarowych modeli. Przedstawia koncepcję systemów cząstek, ich historię, sposób realizacji algorytmu, który zarządza pracą takich systemów oraz omawia ich renderowanie. Praca zawiera opis zrealizowanej biblioteki do obsługi systemów cząstek i zaimplementowanych przy jej użyciu przykładów takich systemów.
The thesis describes particle systems as a solution to the problem of simulating natural phenomena and fuzzy objects that are hard to represent using 3D models. It presents the concept of particle systems, their history, a way to implement an algorithm that controls such systems and discusses their rendering. The thesis contains a description of a library created to control particle systems and of examples of such systems implemented using this library.
dc.abstract.en | The thesis describes particle systems as a solution to the problem of simulating natural phenomena and fuzzy objects that are hard to represent using 3D models. It presents the concept of particle systems, their history, a way to implement an algorithm that controls such systems and discusses their rendering. The thesis contains a description of a library created to control particle systems and of examples of such systems implemented using this library. | pl |
dc.abstract.pl | Praca opisuje systemy cząstek jako rozwiązanie problemu symulacji zjawisk naturalnych i złożonych obiektów, które trudno opisać przy pomocy trójwymiarowych modeli. Przedstawia koncepcję systemów cząstek, ich historię, sposób realizacji algorytmu, który zarządza pracą takich systemów oraz omawia ich renderowanie. Praca zawiera opis zrealizowanej biblioteki do obsługi systemów cząstek i zaimplementowanych przy jej użyciu przykładów takich systemów. | pl |
dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Białas, Piotr - 127296 | pl |
dc.contributor.author | Jacek, Wacław | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
dc.contributor.reviewer | Sochocka, Anna - 161660 | pl |
dc.contributor.reviewer | Białas, Piotr - 127296 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T19:18:30Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T19:18:30Z | |
dc.date.submitted | 2015-10-21 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka stosowana | pl |
dc.identifier.apd | diploma-102205-99587 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209156 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | computer graphics, natural phenomena, sprites, JavaScript, WebGL | pl |
dc.subject.pl | grafika komputerowa, zjawiska naturalne, sprite'y, JavaScript, WebGL | pl |
dc.title | Implementacja systemów cząstek | pl |
dc.title.alternative | Implementation of particle systems | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |