Media społecznościowe w Japonii

licenciate
dc.abstract.enWork presents current knowledge on social media in Japan. It contains history, modus operandi, number of users and other essential data to fully explore four most popular SNS. Two american services: Facebook and Twitter, and two japanese: Mixi and LINE were analysed. I also attempted to show and explain cross-cultural differences in use of "the Big Four". Empirical data was gathered by conducting interviews with young japanese user.pl
dc.abstract.plPraca przedstawia aktualny krajobraz mediów społecznościowych w Japonii. Zaprezentowano historię, sposób działania, liczby użytkowników oraz strategie czterech najpopularniejszych tam SNSów. Analizowane media to dwa amerykańskie giganty: Facebook i Twitter oraz japońskie Mixi i LINE. Podjęta została także próba wyjaśnienia różnic kulturowych oraz czynników wpływających na odmienne od znanego nam używanie portali społecznościowych. Część empiryczna powstała na podstawie informacji uzyskanych z wywiadów z młodymi Japończykami, używającymi tych mediów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.contributor.authorSzymańska, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSławińska, Teresa - 131926 pl
dc.contributor.reviewerHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T04:14:00Z
dc.date.available2020-07-27T04:14:00Z
dc.date.submitted2016-10-12pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-111454-164077pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217370
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media, Japan, cross-cultural differences, Facebook, Twitter, Mixi, LINE, social network, SNS, users' behaviour, communication, social networking services (sites),pl
dc.subject.plmedia społecznościowe, Japonia, różnice kulturowe, Facebook, Twitter, Mixi, LINE, portale społecznościowe, komunikowanie, zachowania użytkowników, SNSpl
dc.titleMedia społecznościowe w Japoniipl
dc.title.alternativeSocial media in Japanpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Work presents current knowledge on social media in Japan. It contains history, modus operandi, number of users and other essential data to fully explore four most popular SNS. Two american services: Facebook and Twitter, and two japanese: Mixi and LINE were analysed. I also attempted to show and explain cross-cultural differences in use of "the Big Four". Empirical data was gathered by conducting interviews with young japanese user.
dc.abstract.plpl
Praca przedstawia aktualny krajobraz mediów społecznościowych w Japonii. Zaprezentowano historię, sposób działania, liczby użytkowników oraz strategie czterech najpopularniejszych tam SNSów. Analizowane media to dwa amerykańskie giganty: Facebook i Twitter oraz japońskie Mixi i LINE. Podjęta została także próba wyjaśnienia różnic kulturowych oraz czynników wpływających na odmienne od znanego nam używanie portali społecznościowych. Część empiryczna powstała na podstawie informacji uzyskanych z wywiadów z młodymi Japończykami, używającymi tych mediów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.contributor.authorpl
Szymańska, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sławińska, Teresa - 131926
dc.contributor.reviewerpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.date.accessioned
2020-07-27T04:14:00Z
dc.date.available
2020-07-27T04:14:00Z
dc.date.submittedpl
2016-10-12
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-111454-164077
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217370
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media, Japan, cross-cultural differences, Facebook, Twitter, Mixi, LINE, social network, SNS, users' behaviour, communication, social networking services (sites),
dc.subject.plpl
media społecznościowe, Japonia, różnice kulturowe, Facebook, Twitter, Mixi, LINE, portale społecznościowe, komunikowanie, zachowania użytkowników, SNS
dc.titlepl
Media społecznościowe w Japonii
dc.title.alternativepl
Social media in Japan
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
188
Views per month
Views per city
Warsaw
33
Poznan
20
Krakow
12
Wroclaw
10
Katowice
5
Gorzów Wielkopolski
4
Pionki
4
Bialystok
3
Jastrzębie Zdrój
3
Lublin
3

No access

No Thumbnail Available