Komunikacja marketingowa w kształtowaniu wizerunku imprez sportowych na przykładzie zawodów jeździeckich Cavaliada Tour Kraków

master
dc.abstract.enThe purpose of present master thesis was to show the forms and tools of marketing communication in shaping the image of mass sports events. Sport is extremely important nowadays. Great importance is attached to its promotion, popularization and good image. Marketing communication is very helpful in promotion and image building. It provides numerous tools, tailored to the needs of the recipient by taking into account the ongoing digitization. In order to analyze it and indicate the right forms and tools of marketing communication, this thesis was created. It comprehensively introduces the topic of building the image of a sports event through marketing communication. The thesis analyzes the example of the Cavaliada Tour Krakow 2020 equestrian event, and the research contained therein indicates effective tools and forms of marketing communication in shaping the image of a sports event.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie form i narzędzi komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku masowych imprez sportowych. Sport jest w dzisiejszych czasach niezwykle ważny. Wielką wagę przykłada się do jego promocji, popularyzacji i dobrego wizerunku. Pomocna w promocji i budowaniu wizerunku jest komunikacja marketingowa. Daje ona liczne narzędzia, dostosowane do potrzeb odbiorcy poprzez uwzględnienie postępującej cyfryzacji. W celu jego przeanalizowania i wskazania trafnych form i narzędzi komunikacji marketingowej powstała niniejsza praca. Wyczerpująco przybliża ona temat budowania wizerunku wydarzenia sportowego poprzez komunikację marketingową. Praca analizuje przykład imprezy jeździeckiej Cavaliada Tour Kraków 2020, a zawarte w niej badania wskazują, iż organizatorzy wydarzenia stosują skuteczne narzędzia i formy komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku imprezy sportowej.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorOsieka, Dariapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2021-10-29T21:45:05Z
dc.date.available2021-10-29T21:45:05Z
dc.date.submitted2021-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystyce i w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-149170-231439pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282376
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, new media, image, sport events, horse ridingpl
dc.subject.plmarketing, nowe media, wizerunek, wydarzenia sportowe, jazda konnapl
dc.titleKomunikacja marketingowa w kształtowaniu wizerunku imprez sportowych na przykładzie zawodów jeździeckich Cavaliada Tour Krakówpl
dc.title.alternativeMARKETING COMMUNICATION IN IMAGE CREATION OF SPORT EVENTS ON THE EXAMPLE OF HORSE SHOW CAVALIADA TOUR CRACOWpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of present master thesis was to show the forms and tools of marketing communication in shaping the image of mass sports events. Sport is extremely important nowadays. Great importance is attached to its promotion, popularization and good image. Marketing communication is very helpful in promotion and image building. It provides numerous tools, tailored to the needs of the recipient by taking into account the ongoing digitization. In order to analyze it and indicate the right forms and tools of marketing communication, this thesis was created. It comprehensively introduces the topic of building the image of a sports event through marketing communication. The thesis analyzes the example of the Cavaliada Tour Krakow 2020 equestrian event, and the research contained therein indicates effective tools and forms of marketing communication in shaping the image of a sports event.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie form i narzędzi komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku masowych imprez sportowych. Sport jest w dzisiejszych czasach niezwykle ważny. Wielką wagę przykłada się do jego promocji, popularyzacji i dobrego wizerunku. Pomocna w promocji i budowaniu wizerunku jest komunikacja marketingowa. Daje ona liczne narzędzia, dostosowane do potrzeb odbiorcy poprzez uwzględnienie postępującej cyfryzacji. W celu jego przeanalizowania i wskazania trafnych form i narzędzi komunikacji marketingowej powstała niniejsza praca. Wyczerpująco przybliża ona temat budowania wizerunku wydarzenia sportowego poprzez komunikację marketingową. Praca analizuje przykład imprezy jeździeckiej Cavaliada Tour Kraków 2020, a zawarte w niej badania wskazują, iż organizatorzy wydarzenia stosują skuteczne narzędzia i formy komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku imprezy sportowej.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Osieka, Daria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2021-10-29T21:45:05Z
dc.date.available
2021-10-29T21:45:05Z
dc.date.submittedpl
2021-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce i w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-149170-231439
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282376
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, new media, image, sport events, horse riding
dc.subject.plpl
marketing, nowe media, wizerunek, wydarzenia sportowe, jazda konna
dc.titlepl
Komunikacja marketingowa w kształtowaniu wizerunku imprez sportowych na przykładzie zawodów jeździeckich Cavaliada Tour Kraków
dc.title.alternativepl
MARKETING COMMUNICATION IN IMAGE CREATION OF SPORT EVENTS ON THE EXAMPLE OF HORSE SHOW CAVALIADA TOUR CRACOW
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
64
Views per month
Views per city
Katowice
11
Poznan
11
Wroclaw
11
Krakow
8
Warsaw
5
Dublin
2
Piotrkow Trybunalski
2
Sierakow
2
Gliwice
1
Hazlach
1

No access

No Thumbnail Available