Ostre, śmiertelne zatrucie wenlafaksyną

2010
journal article
article
dc.affiliationWydział Lekarski : Klinika Toksykologii i Chorób Środowiskowychpl
dc.cm.date2021-06-10
dc.cm.id45571
dc.contributor.authorSzpak, Dorota - 162263 pl
dc.contributor.authorCiszowski, Krzysztof - 129074 pl
dc.contributor.authorGawlikowski, Tomasz - 129469 pl
dc.contributor.authorKrzyżanowska-Kierepka, Ewapl
dc.date.accessioned2021-06-14T06:49:42Z
dc.date.available2021-06-14T06:49:42Z
dc.date.issued2010pl
dc.date.openaccess120
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.number8pl
dc.description.physical628-629pl
dc.description.points6
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume67pl
dc.identifier.issn0033-2240pl
dc.identifier.projectROD UJ / OSpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/273042
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.relation.uri*
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-ND
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte repozytorium
dc.subject.envenlafaxine poisoningpl
dc.subject.enrhabdomiolysispl
dc.subject.endysrrhythmiapl
dc.subject.endeathpl
dc.subject.plzatrucie wenlafaksynąpl
dc.subject.plrabdomiolizapl
dc.subject.plzaburzenia rytmupl
dc.subject.plzgonpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleOstre, śmiertelne zatrucie wenlafaksynąpl
dc.title.alternativeAcute lethal poisoning with venlafaxinepl
dc.title.journalPrzegląd Lekarskipl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Lekarski : Klinika Toksykologii i Chorób Środowiskowych
dc.cm.date
2021-06-10
dc.cm.id
45571
dc.contributor.authorpl
Szpak, Dorota - 162263
dc.contributor.authorpl
Ciszowski, Krzysztof - 129074
dc.contributor.authorpl
Gawlikowski, Tomasz - 129469
dc.contributor.authorpl
Krzyżanowska-Kierepka, Ewa
dc.date.accessioned
2021-06-14T06:49:42Z
dc.date.available
2021-06-14T06:49:42Z
dc.date.issuedpl
2010
dc.date.openaccess
120
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.numberpl
8
dc.description.physicalpl
628-629
dc.description.points
6
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
67
dc.identifier.issnpl
0033-2240
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OS
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/273042
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.relation.uri*
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte repozytorium
dc.subject.enpl
venlafaxine poisoning
dc.subject.enpl
rhabdomiolysis
dc.subject.enpl
dysrrhythmia
dc.subject.enpl
death
dc.subject.plpl
zatrucie wenlafaksyną
dc.subject.plpl
rabdomioliza
dc.subject.plpl
zaburzenia rytmu
dc.subject.plpl
zgon
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Ostre, śmiertelne zatrucie wenlafaksyną
dc.title.alternativepl
Acute lethal poisoning with venlafaxine
dc.title.journalpl
Przegląd Lekarski
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
11
Views per month
Views per city
Dublin
2
Wroclaw
2
Kozieglowy
1
Leicester
1
Płońsk
1
Warsaw
1
Downloads
szpak_et-al_ostre_smiertelne_zatrucie_wenlafaksyna_2010.pdf
630
szpak_et-al_ostre_smiertelne_zatrucie_wenlafaksyna_2010.odt
3