Targi, jako zjawiska miejskie na przykładzie Starego Kleparza i Unitargu w Krakowie.

master
dc.abstract.enThe purpose of present thesis was the analysis of the market hall spaces as living elements of a larger structure of the city, but also as a space within which, certain social situations take place. The studies are based on desk research, including sociological, historical, economical and marketing papers as well as analysis of the data collected trough participant observation.Observations were carried out within the Stary Kleparz and UNITARG market halls and its close environment in Cracow.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza przestrzeni targowych, jako żywych elementów większej struktury – miasta, ale również jako przestrzeni w obrębie której zachodzą pewne sytuacje społeczne. Przedstawione badania oparte są na analizie danych zastanych, w tym tekstów z dziedziny Socjologii, Historii, Ekonomii i Marketingu oraz materiałach uzyskanych w toku prowadzonej obserwacji uczestniczącej. Obserwacji podlegały dwa wybrane krakowskie targi – Stary Kleparz i UNITARG, jak i ich najbliższe otoczenie.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorFrysztacki, Krzysztof - 127955 pl
dc.contributor.authorHajduk, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerFrysztacki, Krzysztof - 127955 pl
dc.contributor.reviewerSmagacz-Poziemska, Marta - 131942 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T08:44:56Z
dc.date.available2020-07-27T08:44:56Z
dc.date.submitted2017-07-14pl
dc.fieldofstudysocjologiapl
dc.fieldofstudykomunikowanie we współczesnym społeczeństwiepl
dc.identifier.apddiploma-116210-202553pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221527
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarket hall, city, space, society, metropolis, local community, Cracow, tradepl
dc.subject.pltarg, miasto, przestrzeń, społeczeństwo, metropolia, społeczność lokalna, Kraków, handelpl
dc.titleTargi, jako zjawiska miejskie na przykładzie Starego Kleparza i Unitargu w Krakowie.pl
dc.title.alternativeMarket halls as an urban phenomena. The cases from Cracow – Stary Kleparz and UNITARG.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of present thesis was the analysis of the market hall spaces as living elements of a larger structure of the city, but also as a space within which, certain social situations take place. The studies are based on desk research, including sociological, historical, economical and marketing papers as well as analysis of the data collected trough participant observation.Observations were carried out within the Stary Kleparz and UNITARG market halls and its close environment in Cracow.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza przestrzeni targowych, jako żywych elementów większej struktury – miasta, ale również jako przestrzeni w obrębie której zachodzą pewne sytuacje społeczne. Przedstawione badania oparte są na analizie danych zastanych, w tym tekstów z dziedziny Socjologii, Historii, Ekonomii i Marketingu oraz materiałach uzyskanych w toku prowadzonej obserwacji uczestniczącej. Obserwacji podlegały dwa wybrane krakowskie targi – Stary Kleparz i UNITARG, jak i ich najbliższe otoczenie.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Frysztacki, Krzysztof - 127955
dc.contributor.authorpl
Hajduk, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Frysztacki, Krzysztof - 127955
dc.contributor.reviewerpl
Smagacz-Poziemska, Marta - 131942
dc.date.accessioned
2020-07-27T08:44:56Z
dc.date.available
2020-07-27T08:44:56Z
dc.date.submittedpl
2017-07-14
dc.fieldofstudypl
socjologia
dc.fieldofstudypl
komunikowanie we współczesnym społeczeństwie
dc.identifier.apdpl
diploma-116210-202553
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221527
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
market hall, city, space, society, metropolis, local community, Cracow, trade
dc.subject.plpl
targ, miasto, przestrzeń, społeczeństwo, metropolia, społeczność lokalna, Kraków, handel
dc.titlepl
Targi, jako zjawiska miejskie na przykładzie Starego Kleparza i Unitargu w Krakowie.
dc.title.alternativepl
Market halls as an urban phenomena. The cases from Cracow – Stary Kleparz and UNITARG.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
32
Views per month
Views per city
Krakow
10
Andrychow
8
Koscielisko
4
Dublin
2
Rożnów
2
Wroclaw
2
Limanowa
1
Olecko
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available