Marketing elektroniczny w hotelarstwie – analiza jakości

master
dc.abstract.enThe aim of the following project is to show the crucial meaning of the interactive network in the hotel industry. The Internet allows to create ‘an e-image’ of a hotel, which can bring many benefits. It helps to build a recognisable brand, facilitates promotion and electronic communication. A correctly designed website plays a crucial role in an electronic marketing in the hotel industry. The analysis of existing websites of many different hotels, in terms of usefulness, effectiveness and quality, has shown that small changes introduced on a particular website can influence frequency and a number of reservations.pl
dc.abstract.otherNiniejsza praca została opracowana w celu ukazania znaczenia interaktywnej sieci w hotelarstwie. Internet to medium, w którym kreowanie e-wizerunku hotelu przynosi wiele korzyści. Pozwala na budowanie marki, promocję jak również komunikację mailingową. Istotną rolę w marketingu elektronicznym w hotelarstwie odgrywa poprawnie przygotowana strona WWW.Przeprowadzone zostały badania stron internetowych hoteli pod katem użyteczności, efektywności i jakości. Wyniki badań ukazały jak niewielkie zmiany wprowadzone na stronie hotelu mogą zwiększyć oglądalność witryny oraz ilość rezerwacji hotelowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.authorMierzejewska, Nataliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:36:05Z
dc.date.available2020-07-15T17:36:05Z
dc.date.submitted2011-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-58142-48478pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172271
dc.subject.enelectronic marketing, website, e-imagepl
dc.subject.otherMARKETING ELEKTRONICZNY - STRONA WWW - E-WIZERUNEKpl
dc.titleMarketing elektroniczny w hotelarstwie – analiza jakościpl
dc.title.alternativeElectronic marketing in hotel - quality analysispl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the following project is to show the crucial meaning of the interactive network in the hotel industry. The Internet allows to create ‘an e-image’ of a hotel, which can bring many benefits. It helps to build a recognisable brand, facilitates promotion and electronic communication. A correctly designed website plays a crucial role in an electronic marketing in the hotel industry. The analysis of existing websites of many different hotels, in terms of usefulness, effectiveness and quality, has shown that small changes introduced on a particular website can influence frequency and a number of reservations.
dc.abstract.otherpl
Niniejsza praca została opracowana w celu ukazania znaczenia interaktywnej sieci w hotelarstwie. Internet to medium, w którym kreowanie e-wizerunku hotelu przynosi wiele korzyści. Pozwala na budowanie marki, promocję jak również komunikację mailingową. Istotną rolę w marketingu elektronicznym w hotelarstwie odgrywa poprawnie przygotowana strona WWW.Przeprowadzone zostały badania stron internetowych hoteli pod katem użyteczności, efektywności i jakości. Wyniki badań ukazały jak niewielkie zmiany wprowadzone na stronie hotelu mogą zwiększyć oglądalność witryny oraz ilość rezerwacji hotelowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.authorpl
Mierzejewska, Natalia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:36:05Z
dc.date.available
2020-07-15T17:36:05Z
dc.date.submittedpl
2011-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-58142-48478
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172271
dc.subject.enpl
electronic marketing, website, e-image
dc.subject.otherpl
MARKETING ELEKTRONICZNY - STRONA WWW - E-WIZERUNEK
dc.titlepl
Marketing elektroniczny w hotelarstwie – analiza jakości
dc.title.alternativepl
Electronic marketing in hotel - quality analysis
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
25
Views per month
Views per city
Gdynia
6
Wroclaw
4
Krakow
3
Warsaw
3
Wołomin
3
Bialka Tatrzanska
1
Dublin
1
Karpacz
1
Kętrzyn
1

No access

No Thumbnail Available