Serwis informacyjny jako środek tworzenia opinii społecznych na przykładzie największych polskich stacji telewizyjnych

master
dc.abstract.enThe main subject of this work is the history of the Polish television, especially the News. There are presented the perfect news, ethical issues and how people understand news. There are also analyzed News in three major TV stations in Poland in terms of the content, sequence news and the way of showing news. The aim of this study is to answer the question: do the News affecting the people's perception of reality.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy jest zarys historii polskiej telewizji, w szczególności programu informacyjnego. Omawiana jest konstrukcja newsa idealnego, zagadnienia etyczne oraz sposób odbierania serwisu informacyjnego przez widza. Poddano również analizie serwisy informacyjne trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce pod względem zawartości, kolejności oraz sposobu prezentowanych informacji. Celem pracy jest próba odpowiedzi na pytanie, czy serwis informacyjny ma wpływ na kształt opinii publicznej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorWolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728 pl
dc.contributor.authorBzdoń, Elizapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerWolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T16:19:39Z
dc.date.available2020-07-24T16:19:39Z
dc.date.submitted2013-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-74959-150195pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187779
dc.languagepolpl
dc.subject.enTELEVISION - THE HISTORY OF POLISH TELEVISION - THE NEWS - THE IMPACT OF THE MEDIA ON THE VIEWERpl
dc.subject.plHISTORIA POLSKIEJ TELEWIZJI - NEWS - SERWIS INFORMACYJNY - TELEWIZJA - WPŁYW MEDIÓW NA ODBIORCĘpl
dc.titleSerwis informacyjny jako środek tworzenia opinii społecznych na przykładzie największych polskich stacji telewizyjnychpl
dc.title.alternativeTV news as a way to create social opinion on the example of major Polish Television stationspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main subject of this work is the history of the Polish television, especially the News. There are presented the perfect news, ethical issues and how people understand news. There are also analyzed News in three major TV stations in Poland in terms of the content, sequence news and the way of showing news. The aim of this study is to answer the question: do the News affecting the people's perception of reality.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy jest zarys historii polskiej telewizji, w szczególności programu informacyjnego. Omawiana jest konstrukcja newsa idealnego, zagadnienia etyczne oraz sposób odbierania serwisu informacyjnego przez widza. Poddano również analizie serwisy informacyjne trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce pod względem zawartości, kolejności oraz sposobu prezentowanych informacji. Celem pracy jest próba odpowiedzi na pytanie, czy serwis informacyjny ma wpływ na kształt opinii publicznej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Wolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728
dc.contributor.authorpl
Bzdoń, Eliza
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Wolny-Zmorzyński, Kazimierz - 132728
dc.date.accessioned
2020-07-24T16:19:39Z
dc.date.available
2020-07-24T16:19:39Z
dc.date.submittedpl
2013-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-74959-150195
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187779
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
TELEVISION - THE HISTORY OF POLISH TELEVISION - THE NEWS - THE IMPACT OF THE MEDIA ON THE VIEWER
dc.subject.plpl
HISTORIA POLSKIEJ TELEWIZJI - NEWS - SERWIS INFORMACYJNY - TELEWIZJA - WPŁYW MEDIÓW NA ODBIORCĘ
dc.titlepl
Serwis informacyjny jako środek tworzenia opinii społecznych na przykładzie największych polskich stacji telewizyjnych
dc.title.alternativepl
TV news as a way to create social opinion on the example of major Polish Television stations
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
13
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Poznan
2
Wroclaw
2
Aleksandrów Łódzki
1
Dublin
1
Kozieglowy
1
Krakow
1

No access

No Thumbnail Available