Budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingu

licenciate
dc.abstract.enThe theme of this thesis is to analyze building customer relationships by using influencer marketing. The whole work consists of three chapters. The aim of this thesis is to find out how influencer marketing helps companies reach their customers. The first chapter explains what internet marketing is, what the differences between internet marketing and traditional marketing are and what tools are used to implement it. The second chapter is about influencers, influencer marketing and the tools used to implement it. The third chapter includes an original analysis in the form of an anonymous questionnaire. The purpose of the questionnaire is to make clear whether influencer marketing makes it easier to reach customers.pl
dc.abstract.plTematyką niniejszej pracy jest dokonanie analizy budowania relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingu. Celem jest wyznaczyć, w jaki sposób influencer marketing ułatwia firmom dotarcie do klientów. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy określa czym jest marketing internetowy, czym się różni od tradycyjnego marketingu i jakie narzędzia są wykorzystywane przy jego wdrażaniu. Drugi rozdział dotyczy kwestii influencerów, influencer marketingu i z jakich narzędzi się korzysta przy jego wdrażaniu. Trzeci rozdział składa się z badania własnego w formie anonimowej ankiety. Badanie ma na celu odpowiedzieć na pytanie, czy influencer marketing ułatwia dotarcie do klientów.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorBrańczyk, Aleksanderpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2023-09-15T21:39:00Z
dc.date.available2023-09-15T21:39:00Z
dc.date.submitted2023-09-15pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-165106-248805pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/319082
dc.languagepolpl
dc.subject.eninternet marketing – influencer marketing – influencers – customers – social mediapl
dc.subject.plmarketing internetowy – influencer marketing – influencerzy – konsumenci – media społecznościowepl
dc.titleBudowanie relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingupl
dc.title.alternativeBuilding customer relationships by using influencer marketingpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The theme of this thesis is to analyze building customer relationships by using influencer marketing. The whole work consists of three chapters. The aim of this thesis is to find out how influencer marketing helps companies reach their customers. The first chapter explains what internet marketing is, what the differences between internet marketing and traditional marketing are and what tools are used to implement it. The second chapter is about influencers, influencer marketing and the tools used to implement it. The third chapter includes an original analysis in the form of an anonymous questionnaire. The purpose of the questionnaire is to make clear whether influencer marketing makes it easier to reach customers.
dc.abstract.plpl
Tematyką niniejszej pracy jest dokonanie analizy budowania relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingu. Celem jest wyznaczyć, w jaki sposób influencer marketing ułatwia firmom dotarcie do klientów. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy określa czym jest marketing internetowy, czym się różni od tradycyjnego marketingu i jakie narzędzia są wykorzystywane przy jego wdrażaniu. Drugi rozdział dotyczy kwestii influencerów, influencer marketingu i z jakich narzędzi się korzysta przy jego wdrażaniu. Trzeci rozdział składa się z badania własnego w formie anonimowej ankiety. Badanie ma na celu odpowiedzieć na pytanie, czy influencer marketing ułatwia dotarcie do klientów.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Brańczyk, Aleksander
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2023-09-15T21:39:00Z
dc.date.available
2023-09-15T21:39:00Z
dc.date.submittedpl
2023-09-15
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-165106-248805
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/319082
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
internet marketing – influencer marketing – influencers – customers – social media
dc.subject.plpl
marketing internetowy – influencer marketing – influencerzy – konsumenci – media społecznościowe
dc.titlepl
Budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem influencer marketingu
dc.title.alternativepl
Building customer relationships by using influencer marketing
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
84
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Krakow
11
Rzeszów
7
Poznan
4
Piła
3
Bialystok
2
Bydgoszcz
2
Gdansk
2
Kalisz
2
Lowicz
2

No access

No Thumbnail Available