WPŁYW STYLU KIEROWANIA NA ZARZĄDZANIE SIECIĄ SKLEPÓW DETALICZNYCH

master
dc.abstract.enThe main goal of this thesis is to analise influence, which is made on people, who have shops, which belong to chain of retail in Poland, by the supervisors of their job. Firstly defined management styles and characterised FMCG market in Poland are basis to correct interpretation of the results, which were got in the online survey. The interpretation clearly shows, which management style is the best and brings the best effects in content clients and employees as profits for the company too. Definitely the thesis shows which style of management is appropriate for chain of retail stores to get best results and efficiency which made every participant of retail market satisfied.pl
dc.abstract.plPraca ta ma na celu zbadanie wpływu jaki wywierany jest na osoby prowadzące sklepy należące do sieci handlu detalicznego w Polsce przez osoby nadzorujące i koordynujące ich pracę. Początkowo zdefiniowane i określone style kierowania oraz scharakteryzowana w Polsce branża FMCG wraz z zasadami franczyzy są podstawą do późniejszej interpretacji wyników badań, które zostały uzyskane za pomocą ankiety internetowej. Interpretacja tych wyników w jasny sposób pokazuje, który ze stylów kierowania najlepiej sprawdza się w rzeczywistości i przynosi najlepsze efekty, zarówno w postaci zadowolonych klientów i pracowników jak i zysków dla przedsiębiorstwa. Ostatecznie praca ukazuje, w jakim stylu kierować siecią sklepów tak, aby zarządzanie nią przynosiło wymierne rezultaty, z których zadowoleni są wszyscy uczestniczący w procesie handlu detalicznego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.authorRymarczyk, Irenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T05:57:44Z
dc.date.available2020-07-25T05:57:44Z
dc.date.submitted2014-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-92287-167396pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200437
dc.languagepolpl
dc.subject.enadministration – FMCG – franchise – retail market – management.pl
dc.subject.plFMCG – franczyza – handel detaliczny – kierowanie – zarządzanie.pl
dc.titleWPŁYW STYLU KIEROWANIA NA ZARZĄDZANIE SIECIĄ SKLEPÓW DETALICZNYCHpl
dc.title.alternativeInfluence of the management style on administration in the chain of retail stores.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main goal of this thesis is to analise influence, which is made on people, who have shops, which belong to chain of retail in Poland, by the supervisors of their job. Firstly defined management styles and characterised FMCG market in Poland are basis to correct interpretation of the results, which were got in the online survey. The interpretation clearly shows, which management style is the best and brings the best effects in content clients and employees as profits for the company too. Definitely the thesis shows which style of management is appropriate for chain of retail stores to get best results and efficiency which made every participant of retail market satisfied.
dc.abstract.plpl
Praca ta ma na celu zbadanie wpływu jaki wywierany jest na osoby prowadzące sklepy należące do sieci handlu detalicznego w Polsce przez osoby nadzorujące i koordynujące ich pracę. Początkowo zdefiniowane i określone style kierowania oraz scharakteryzowana w Polsce branża FMCG wraz z zasadami franczyzy są podstawą do późniejszej interpretacji wyników badań, które zostały uzyskane za pomocą ankiety internetowej. Interpretacja tych wyników w jasny sposób pokazuje, który ze stylów kierowania najlepiej sprawdza się w rzeczywistości i przynosi najlepsze efekty, zarówno w postaci zadowolonych klientów i pracowników jak i zysków dla przedsiębiorstwa. Ostatecznie praca ukazuje, w jakim stylu kierować siecią sklepów tak, aby zarządzanie nią przynosiło wymierne rezultaty, z których zadowoleni są wszyscy uczestniczący w procesie handlu detalicznego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.authorpl
Rymarczyk, Irena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2020-07-25T05:57:44Z
dc.date.available
2020-07-25T05:57:44Z
dc.date.submittedpl
2014-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-92287-167396
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200437
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
administration – FMCG – franchise – retail market – management.
dc.subject.plpl
FMCG – franczyza – handel detaliczny – kierowanie – zarządzanie.
dc.titlepl
WPŁYW STYLU KIEROWANIA NA ZARZĄDZANIE SIECIĄ SKLEPÓW DETALICZNYCH
dc.title.alternativepl
Influence of the management style on administration in the chain of retail stores.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Wroclaw
2
Chandler
1
Des Moines
1
Dublin
1
Gliwice
1
Mragowo
1
Strzegom
1
Turosn Koscielna
1

No access

No Thumbnail Available