Zarządzanie wizerunkiem funacji non-profit w Social Media na przykładzie fundacji Anny Dymnej "Mimo Wszystko"

master
dc.abstract.enImage management is a key aspect in gaining clients by organizations. Also, it gives them the opportunity to continue to perform in a selected market segment and to implement humanistic management while managing the enterprise. Social media is a new, different form for creating the image in a cheaper way than traditional media, reaching a wider audience at the same time. Nowadays, it is becoming an increasingly used method. We can see in social media not only organizations of various segments but also many foundations, which different form of functioning, caught author’s attention. She based her work on image management of foundations in social media on them.pl
dc.abstract.plZarządzanie wizerunkiem jest jednym z kluczowych aspektów, pozwalających organizacjom na pozyskiwanie klientów, a tym samym na możliwość dalszego funkcjonowania w wybranym segmencie i wdrażania zarządzania humanistycznego w kierowaniu przedsiębiorstwem. Social media to nowa, odmienna forma na kreowanie wizerunku w sposób tańszy, niż poprzez media tradycyjne oraz pozwalający na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Staje się ona coraz częściej wykorzystywaną metodą. Dlatego dostrzec możemy w mediach społecznościowych organizacje przeróżnych segmentów. Własny wizerunek kreują w nich również fundacje, które ze względu na swoją odmienną formę funkcjonowania przykuły uwagę autorki. Na nich właśnie oparła ona swoją pracę na temat zarządzania wizerunkiem w mediach społecznościowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorOdroń, Barbarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2020-07-27T16:49:47Z
dc.date.available2020-07-27T16:49:47Z
dc.date.submitted2018-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-124231-183948pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228528
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media, management, brand, image, fundationpl
dc.subject.plmedia społecznościowe, marka, wizerunek, fundacja, zarządzaniepl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem funacji non-profit w Social Media na przykładzie fundacji Anny Dymnej "Mimo Wszystko"pl
dc.title.alternativeManaging the image of the non-profit foundation in Social Media on the example of Anna Dymna's foundation "Mimo Wszystko"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Image management is a key aspect in gaining clients by organizations. Also, it gives them the opportunity to continue to perform in a selected market segment and to implement humanistic management while managing the enterprise. Social media is a new, different form for creating the image in a cheaper way than traditional media, reaching a wider audience at the same time. Nowadays, it is becoming an increasingly used method. We can see in social media not only organizations of various segments but also many foundations, which different form of functioning, caught author’s attention. She based her work on image management of foundations in social media on them.
dc.abstract.plpl
Zarządzanie wizerunkiem jest jednym z kluczowych aspektów, pozwalających organizacjom na pozyskiwanie klientów, a tym samym na możliwość dalszego funkcjonowania w wybranym segmencie i wdrażania zarządzania humanistycznego w kierowaniu przedsiębiorstwem. Social media to nowa, odmienna forma na kreowanie wizerunku w sposób tańszy, niż poprzez media tradycyjne oraz pozwalający na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Staje się ona coraz częściej wykorzystywaną metodą. Dlatego dostrzec możemy w mediach społecznościowych organizacje przeróżnych segmentów. Własny wizerunek kreują w nich również fundacje, które ze względu na swoją odmienną formę funkcjonowania przykuły uwagę autorki. Na nich właśnie oparła ona swoją pracę na temat zarządzania wizerunkiem w mediach społecznościowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Odroń, Barbara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2020-07-27T16:49:47Z
dc.date.available
2020-07-27T16:49:47Z
dc.date.submittedpl
2018-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-124231-183948
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228528
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media, management, brand, image, fundation
dc.subject.plpl
media społecznościowe, marka, wizerunek, fundacja, zarządzanie
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem funacji non-profit w Social Media na przykładzie fundacji Anny Dymnej "Mimo Wszystko"
dc.title.alternativepl
Managing the image of the non-profit foundation in Social Media on the example of Anna Dymna's foundation "Mimo Wszystko"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Wroclaw
4
Dublin
2
Gryfow Slaski
2
Kalisz
2
Barcelona
1
Bochnia
1
Bühl
1
Kurnatowice
1
Kwidzyn
1
Pila
1

No access

No Thumbnail Available