Reklama porównawcza w prawie polskim i w prawie unijnym

master
dc.abstract.enThis study discusses the issue of admissibility of comparative advertising in the Polish law and EU law. The study characterized the concept of comparative advertising and its regulation in the Polish legal system unfair competition and EU law, and the list of reasons for the legality of the use of this form of advertising in Poland and on the basis of EU directives. The paper takes the issue of the reputation of the trade mark in comparative advertising, and an overview of the case law of the Court of Justice of the EU in terms of comparative advertising.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca omawia problem dopuszczalności stosowania reklamy porównawczej na gruncie prawa polskiego i unijnego. W pracy scharakteryzowane zostało pojęcie reklamy porównawczej, jej uregulowanie w polskim systemie prawa nieuczciwej konkurencji oraz w prawie unijnym, a także katalog przesłanek legalności stosowania tej formy reklamy w Polsce oraz na gruncie dyrektyw UE. Praca podejmuje problematykę korzystania z renomy znaku towarowego w reklamie porównawczej oraz zawiera przegląd orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE w kwestii reklamy komparatywnejpl
dc.affiliationWydział Prawa i Administracjipl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMatlak, Andrzej - 130390 pl
dc.contributor.authorOsuch, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WPA3pl
dc.contributor.reviewerKasprzycki, Dariuszpl
dc.contributor.reviewerMatlak, Andrzej - 130390 pl
dc.date.accessioned2020-07-21T22:54:32Z
dc.date.available2020-07-21T22:54:32Z
dc.date.submitted2013-11-26pl
dc.fieldofstudyadministracjapl
dc.identifier.apddiploma-62243-2779pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175848
dc.languagepolpl
dc.subject.encomparative advertising, unfair competitionpl
dc.subject.plreklama porównawcza, czyn nieuczciwej konkurencjipl
dc.titleReklama porównawcza w prawie polskim i w prawie unijnympl
dc.title.alternativeComparative advertising in the Polish law and EU lawpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study discusses the issue of admissibility of comparative advertising in the Polish law and EU law. The study characterized the concept of comparative advertising and its regulation in the Polish legal system unfair competition and EU law, and the list of reasons for the legality of the use of this form of advertising in Poland and on the basis of EU directives. The paper takes the issue of the reputation of the trade mark in comparative advertising, and an overview of the case law of the Court of Justice of the EU in terms of comparative advertising.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca omawia problem dopuszczalności stosowania reklamy porównawczej na gruncie prawa polskiego i unijnego. W pracy scharakteryzowane zostało pojęcie reklamy porównawczej, jej uregulowanie w polskim systemie prawa nieuczciwej konkurencji oraz w prawie unijnym, a także katalog przesłanek legalności stosowania tej formy reklamy w Polsce oraz na gruncie dyrektyw UE. Praca podejmuje problematykę korzystania z renomy znaku towarowego w reklamie porównawczej oraz zawiera przegląd orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE w kwestii reklamy komparatywnej
dc.affiliationpl
Wydział Prawa i Administracji
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Matlak, Andrzej - 130390
dc.contributor.authorpl
Osuch, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WPA3
dc.contributor.reviewerpl
Kasprzycki, Dariusz
dc.contributor.reviewerpl
Matlak, Andrzej - 130390
dc.date.accessioned
2020-07-21T22:54:32Z
dc.date.available
2020-07-21T22:54:32Z
dc.date.submittedpl
2013-11-26
dc.fieldofstudypl
administracja
dc.identifier.apdpl
diploma-62243-2779
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175848
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
comparative advertising, unfair competition
dc.subject.plpl
reklama porównawcza, czyn nieuczciwej konkurencji
dc.titlepl
Reklama porównawcza w prawie polskim i w prawie unijnym
dc.title.alternativepl
Comparative advertising in the Polish law and EU law
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Poznan
3
Dublin
2
Sofia
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Nasielsk
1

No access

No Thumbnail Available