Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o.o.
Corporate social responsibility and its impact on the image of Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o.
CSR, Interesariusz, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Wizerunek
Corporate social responsibility, CSR, Image, Stakeholder
Niniejsza praca licencjacka ma na celu zbadanie wpływu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanych przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o. na jego wizerunek. Pierwszy rozdział poświęcony został teoretycznemu ujęciu społecznej odpowiedzialności biznesu. Analizuje on związane z koncepcją CSR zagadnienia, przedstawia jej genezę, ukazuje znaczenie koncepcji jako elementu zarządzania oraz opisuje strategie w kontekście CSR. Rozdział drugi pracy kompleksowo analizuje wizerunek przedsiębiorstwa na współczesnym rynku. Opisuje pojęcia i funkcje wizerunku przedsiębiorstwa, elementy oraz rodzaje i narzędzia służące kreowaniu wizerunku oraz korzyści wizerunkowe wynikające z działań CSR. Rozdział trzeci, empiryczny, uwzględnia: cel, metodę i organizację badań, charakterystykę badanego przedsiębiorstwa, dokumentację działań podjętych w ramach koncepcji CSR umieszczoną na stronie internetowej spółki, prezentację wyników badań przeprowadzonych wśród interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych przedsiębiorstwa oraz opis wniosków własnych wysnutych w trakcie analizy przeprowadzonego badania. Ów wyniki pozwalają wysnuć śmiałą tezę, iż działania realizowane w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu mają realny wpływ na wizerunek badanego przedsiębiorstwa.
This Bachelor's thesis aims to examine the impact of corporate social responsibility activities implemented by Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o. on its image. The first chapter is devoted to the theoretical approach to corporate social responsibility. It analyses issues related to the CSR concept, presents its genesis, shows the importance of the concept as an element of management, and describes strategies in the context of CSR. The second chapter of the thesis comprehensively analyses the image of the enterprise in the contemporary market. It describes the notions and functions of corporate image, the elements as well as the types and tools used to create image, and the image benefits resulting from CSR activities. The third chapter, the empirical one, includes: the aim, method and organisation of research, characteristics of the studied enterprise, documentation of actions taken within the CSR concept placed on the company's website, presentation of the results of research conducted among the enterprise's external and internal stakeholders, and a description of own conclusions drawn during the analysis of the conducted research. These results allow for the bold thesis that activities implemented as part of Corporate Social Responsibility have a real impact on the image of the surveyed company.
dc.abstract.en | This Bachelor's thesis aims to examine the impact of corporate social responsibility activities implemented by Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o. on its image. The first chapter is devoted to the theoretical approach to corporate social responsibility. It analyses issues related to the CSR concept, presents its genesis, shows the importance of the concept as an element of management, and describes strategies in the context of CSR. The second chapter of the thesis comprehensively analyses the image of the enterprise in the contemporary market. It describes the notions and functions of corporate image, the elements as well as the types and tools used to create image, and the image benefits resulting from CSR activities. The third chapter, the empirical one, includes: the aim, method and organisation of research, characteristics of the studied enterprise, documentation of actions taken within the CSR concept placed on the company's website, presentation of the results of research conducted among the enterprise's external and internal stakeholders, and a description of own conclusions drawn during the analysis of the conducted research. These results allow for the bold thesis that activities implemented as part of Corporate Social Responsibility have a real impact on the image of the surveyed company. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca licencjacka ma na celu zbadanie wpływu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanych przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o. na jego wizerunek. Pierwszy rozdział poświęcony został teoretycznemu ujęciu społecznej odpowiedzialności biznesu. Analizuje on związane z koncepcją CSR zagadnienia, przedstawia jej genezę, ukazuje znaczenie koncepcji jako elementu zarządzania oraz opisuje strategie w kontekście CSR. Rozdział drugi pracy kompleksowo analizuje wizerunek przedsiębiorstwa na współczesnym rynku. Opisuje pojęcia i funkcje wizerunku przedsiębiorstwa, elementy oraz rodzaje i narzędzia służące kreowaniu wizerunku oraz korzyści wizerunkowe wynikające z działań CSR. Rozdział trzeci, empiryczny, uwzględnia: cel, metodę i organizację badań, charakterystykę badanego przedsiębiorstwa, dokumentację działań podjętych w ramach koncepcji CSR umieszczoną na stronie internetowej spółki, prezentację wyników badań przeprowadzonych wśród interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych przedsiębiorstwa oraz opis wniosków własnych wysnutych w trakcie analizy przeprowadzonego badania. Ów wyniki pozwalają wysnuć śmiałą tezę, iż działania realizowane w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu mają realny wpływ na wizerunek badanego przedsiębiorstwa. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Teczke, Maciej | pl |
dc.contributor.author | Korczyński, Maciej | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Wyciślak, Sławomir - 132795 | pl |
dc.contributor.reviewer | Teczke, Maciej | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-13T21:47:40Z | |
dc.date.available | 2023-07-13T21:47:40Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-13 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164956-294319 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/316248 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Corporate social responsibility, CSR, Image, Stakeholder | pl |
dc.subject.pl | CSR, Interesariusz, Społeczna odpowiedzialność biznesu, Wizerunek | pl |
dc.title | Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o.o. | pl |
dc.title.alternative | Corporate social responsibility and its impact on the image of Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |