Cyfrowe kanały komunikacji w organizacji na przykładzie firmy korporacyjnej „Aon”

master
dc.abstract.enDigital communication channels are currently one of the most important sources of contemporary communication. They perform many functions in the communication process at the private level, but above all in professional communication, eg in large international corporations. An example of such a corporation is the "Aon" group. Its employees use digital communication channels on a daily basis, which allows the company to function efficiently and develop. The aim of the work is to examine the digital communication channels used by employees in the "Aon" corporation and to show how analogue and digital communication affects the employee and his / her professional effectivenesspl
dc.abstract.plCyfrowe kanały komunikacyjne to obecnie jedne z najważniejszych źródeł współczesnej komunikacji. Pełnią one wiele funkcji w procesie porozumiewania się na poziomie prywatnym, ale przede wszystkim zawodowym np. w dużych korporacjach międzynarodowych. Przykładem takiej korporacji jest grupa „Aon”. Jej pracownicy codziennie używają cyfrowych kanałów komunikacyjnych, co pozwala na sprawne funkcjonowanie firmy oraz jej rozwój . Celem pracy jest zbadanie cyfrowych kanałów komunikacyjnych, jakimi posługują się pracownicy w korporacji „Aon” oraz zaprezentowanie, w jaki sposób komunikacja analogowa i cyfrowa wpływa na pracownika i jego efektywność zawodową.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.authorKłósek, Nataliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.reviewerModzelewska, Annapl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:56:59Z
dc.date.available2020-07-27T23:56:59Z
dc.date.submitted2019-07-09pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-132672-196994pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235077
dc.languagepolpl
dc.subject.encommunication, digital communication channels, corporationpl
dc.subject.plkomunikacja, cyfrowe kanały komunikacyjne, korporacjapl
dc.titleCyfrowe kanały komunikacji w organizacji na przykładzie firmy korporacyjnej „Aon”pl
dc.title.alternativeDigital communication channels in the organization on the example of the "Aon" corporate companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Digital communication channels are currently one of the most important sources of contemporary communication. They perform many functions in the communication process at the private level, but above all in professional communication, eg in large international corporations. An example of such a corporation is the "Aon" group. Its employees use digital communication channels on a daily basis, which allows the company to function efficiently and develop. The aim of the work is to examine the digital communication channels used by employees in the "Aon" corporation and to show how analogue and digital communication affects the employee and his / her professional effectiveness
dc.abstract.plpl
Cyfrowe kanały komunikacyjne to obecnie jedne z najważniejszych źródeł współczesnej komunikacji. Pełnią one wiele funkcji w procesie porozumiewania się na poziomie prywatnym, ale przede wszystkim zawodowym np. w dużych korporacjach międzynarodowych. Przykładem takiej korporacji jest grupa „Aon”. Jej pracownicy codziennie używają cyfrowych kanałów komunikacyjnych, co pozwala na sprawne funkcjonowanie firmy oraz jej rozwój . Celem pracy jest zbadanie cyfrowych kanałów komunikacyjnych, jakimi posługują się pracownicy w korporacji „Aon” oraz zaprezentowanie, w jaki sposób komunikacja analogowa i cyfrowa wpływa na pracownika i jego efektywność zawodową.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.authorpl
Kłósek, Natalia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.reviewerpl
Modzelewska, Anna
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:56:59Z
dc.date.available
2020-07-27T23:56:59Z
dc.date.submittedpl
2019-07-09
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-132672-196994
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235077
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
communication, digital communication channels, corporation
dc.subject.plpl
komunikacja, cyfrowe kanały komunikacyjne, korporacja
dc.titlepl
Cyfrowe kanały komunikacji w organizacji na przykładzie firmy korporacyjnej „Aon”
dc.title.alternativepl
Digital communication channels in the organization on the example of the "Aon" corporate company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
83
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Krakow
12
Rzeszów
7
Wroclaw
5
Bielawa
4
Gdansk
4
Gdynia
2
Gliwice
2
Radlin
2
Bytom
1

No access

No Thumbnail Available