Przykładowy kurs e-learningowy: Branding i identyfikacja wizualna

master
dc.abstract.enFirst part of the course is connected with usage of an e-learning system in companies. Second part, divided into 3 sections, contains information about branding, visual identity and logo design. It points out the importance of corporate identity for companies. First section is dealing with branding, which provides the "personality" to the company and indicates the target clients of the brand. Second section contains information about visual identity, which establishes and strenghten the coherence of brand's image and helps in building clients' confidence. In turn, the last part of the thesis shows how logo should reflect the most important qualities of the brand. All issues contain appropriate examples. The e-leanring course, which is an integral part of the thesis, is designed mainly for people dealing with a graphic design.pl
dc.abstract.otherPierwsza część pracy dotyczy wykorzystania e-learningu w przedsiębiorstwach. Część druga, podzielona na 3 rozdziały, zawiera informacje na temat brandingu, identyfikacji wizualnej i projektowania logo oraz zwraca uwagę na to, jak ważne dla firm i instytucji są aspekty wizualne. Pierwszy rozdział dotyczy brandingu, który nadaje tożsamość marce i określa do kogo jest ona skierowana. W rozdziale drugim można znaleźć informacje na temat systemu identyfikacji wizualnej, którego zadaniem jest utrwalanie spójnego wizerunku przedsiębiorstwa i budowanie zaufania klientów. Ostatni rozdział poświęcony jest projektowaniu logo, które powinno odzwierciedlać najważniejsze cechy firmy. Wszystkie zagadnienia zilustrowane są odpowiednimi przykładami. Kurs e-learningowy, będący integralną częścią pracy, skierowany jest głównie do osób zajmujących się projektowaniem grafiki użytkowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorRudy, Zbigniew - 100004 pl
dc.contributor.authorDąbrowski, Krzysztofpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerŚliwiński, Piotr - 173411 pl
dc.contributor.reviewerRudy, Zbigniew - 100004 pl
dc.date.accessioned2020-07-21T22:52:08Z
dc.date.available2020-07-21T22:52:08Z
dc.date.submitted2011-11-14pl
dc.fieldofstudyelektroniczne przetwarzanie informacjipl
dc.identifier.apddiploma-62202-61088pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175811
dc.subject.enbrand, branding, visual identity, corporate identity, logo designpl
dc.subject.othermarka, branding, identyfikacja wizualna, projektowanie logopl
dc.titlePrzykładowy kurs e-learningowy: Branding i identyfikacja wizualnapl
dc.title.alternativeAn Example of an E-Learning Course: Branding and visual identitypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
First part of the course is connected with usage of an e-learning system in companies. Second part, divided into 3 sections, contains information about branding, visual identity and logo design. It points out the importance of corporate identity for companies. First section is dealing with branding, which provides the "personality" to the company and indicates the target clients of the brand. Second section contains information about visual identity, which establishes and strenghten the coherence of brand's image and helps in building clients' confidence. In turn, the last part of the thesis shows how logo should reflect the most important qualities of the brand. All issues contain appropriate examples. The e-leanring course, which is an integral part of the thesis, is designed mainly for people dealing with a graphic design.
dc.abstract.otherpl
Pierwsza część pracy dotyczy wykorzystania e-learningu w przedsiębiorstwach. Część druga, podzielona na 3 rozdziały, zawiera informacje na temat brandingu, identyfikacji wizualnej i projektowania logo oraz zwraca uwagę na to, jak ważne dla firm i instytucji są aspekty wizualne. Pierwszy rozdział dotyczy brandingu, który nadaje tożsamość marce i określa do kogo jest ona skierowana. W rozdziale drugim można znaleźć informacje na temat systemu identyfikacji wizualnej, którego zadaniem jest utrwalanie spójnego wizerunku przedsiębiorstwa i budowanie zaufania klientów. Ostatni rozdział poświęcony jest projektowaniu logo, które powinno odzwierciedlać najważniejsze cechy firmy. Wszystkie zagadnienia zilustrowane są odpowiednimi przykładami. Kurs e-learningowy, będący integralną częścią pracy, skierowany jest głównie do osób zajmujących się projektowaniem grafiki użytkowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Rudy, Zbigniew - 100004
dc.contributor.authorpl
Dąbrowski, Krzysztof
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Śliwiński, Piotr - 173411
dc.contributor.reviewerpl
Rudy, Zbigniew - 100004
dc.date.accessioned
2020-07-21T22:52:08Z
dc.date.available
2020-07-21T22:52:08Z
dc.date.submittedpl
2011-11-14
dc.fieldofstudypl
elektroniczne przetwarzanie informacji
dc.identifier.apdpl
diploma-62202-61088
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/175811
dc.subject.enpl
brand, branding, visual identity, corporate identity, logo design
dc.subject.otherpl
marka, branding, identyfikacja wizualna, projektowanie logo
dc.titlepl
Przykładowy kurs e-learningowy: Branding i identyfikacja wizualna
dc.title.alternativepl
An Example of an E-Learning Course: Branding and visual identity
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
34
Views per month
Views per city
Zukowo
8
Warsaw
5
Krakow
2
Płock
2
Wroclaw
2
Bialystok
1
Boguszów-Gorce
1
Dublin
1
Gadki
1
Gdansk
1

No access

No Thumbnail Available