Marketing turystyczny Regionu Świętokrzyskiego

master
dc.abstract.enThis thesis is devoted to a tourism marketing of Swietokrzyskie Region. The paper presents the instruments and means of promotion used by individuals promotional marketing activity and presents an analysis of the effectiveness of projects on the basis of desk resarch and individual in-depth interview with an expert associated with the actuated area of ​​research.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca poświęcona jest tematyce marketingu turystycznego regionu Świętokrzyskiego. W opracowaniu zaprezentowano instrumenty i środki promocji wykorzystywane przez jednostki promocyjne, przedstawiono aktywność marketingową oraz dokonano analizy efektywności przedsięwzięć na podstawie desk resarch oraz indywidualnego wywiadu pogłębionego z ekspertem związanym z poruszaną dziedziną badawczą.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.authorZiętek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T10:56:56Z
dc.date.available2020-07-26T10:56:56Z
dc.date.submitted2015-04-08pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-93895-167993pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/201574
dc.languagepolpl
dc.subject.enPLACE MARKETING - PROMOTION - REGION ŚWIĘTOKRZYSKIpl
dc.subject.plMARKETING TERYTORIALNY – PROMOCJA – REGION ŚWIĘTOKRZYSKIpl
dc.titleMarketing turystyczny Regionu Świętokrzyskiegopl
dc.title.alternativeTourism marketing of Swietokrzyskie Regionpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis is devoted to a tourism marketing of Swietokrzyskie Region. The paper presents the instruments and means of promotion used by individuals promotional marketing activity and presents an analysis of the effectiveness of projects on the basis of desk resarch and individual in-depth interview with an expert associated with the actuated area of ​​research.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca poświęcona jest tematyce marketingu turystycznego regionu Świętokrzyskiego. W opracowaniu zaprezentowano instrumenty i środki promocji wykorzystywane przez jednostki promocyjne, przedstawiono aktywność marketingową oraz dokonano analizy efektywności przedsięwzięć na podstawie desk resarch oraz indywidualnego wywiadu pogłębionego z ekspertem związanym z poruszaną dziedziną badawczą.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.authorpl
Ziętek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.date.accessioned
2020-07-26T10:56:56Z
dc.date.available
2020-07-26T10:56:56Z
dc.date.submittedpl
2015-04-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-93895-167993
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/201574
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
PLACE MARKETING - PROMOTION - REGION ŚWIĘTOKRZYSKI
dc.subject.plpl
MARKETING TERYTORIALNY – PROMOCJA – REGION ŚWIĘTOKRZYSKI
dc.titlepl
Marketing turystyczny Regionu Świętokrzyskiego
dc.title.alternativepl
Tourism marketing of Swietokrzyskie Region
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Przasnysz
3
Wroclaw
3
Dublin
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available