Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Ko-kreacja czyli transformacja uczestników poprzez współdziałanie na przykładzie Burning Man Festiwal
Co-creation, i.e. the transformation of participants through cooperation on the example of Burning Man Festival
Burning Man, ko-kreacja, festiwal, współdziałanie, samoorganizacja
Burning Man, co-creation, festival, cooperation, self-organization
Świętosławski, Mikołaj. Ko-kreacja czyli transformacja uczestników poprzez współdziałanie na przykładzie Burning Man Festiwal. Praca licencjacka zrealizowana pod kierunkiem dr Marty Materskiej-Samek, Instytut Kultury, Uniwersytet Jagieloński, Kraków (2024). W przedstawionej pracy naukowej autor podejmuje się przeprowadzenia badań dedykowanych strategicznej istocie amerykańskiego wydarzenia w kontekście postępującego procesu ko-kreacji. Problem badawczy niniejszej pracy określa pytanie: w jaki sposób organizatorzy Burning Man Festiwal transformują uczestników w procesie współdziałania? W konsekwencji za cel badań autor wskazał zrozumienie fenomenu festiwalu Burning Man jako projektu, który wyewoluował w wyniku kolektywnej współpracy uczestników, koncentrując się na wzajemnej samoorganizacji. Badacz chcąc otrzymać bardziej kompleksowy całokształt analizowanego zjawiska postanowił zastosować technikę triangulacji danych, charakteryzującej się zdobywaniem informacji z różnorodnych źródeł. Z tego powodu do zakresu wykorzystanych metod badawczych, autor uwzględnił: etnografię wirtualną, netografie, desk research oraz indywidualny wywiad pogłębiony. Zwieńczenie badań stanowi przedstawienie sformowanych przez autora wniosków, które przyczynią się do pełniejszego zrozumienia wpływu ko-kreacji na procesy organizacyjne.
Świętosławski, Mikołaj. Co-creation, i.e. the transformation of participants through cooperation on the example of Burning Man Festival. Bachelor's thesis carried out under the supervision of Dr. Marta Materska-Samek, Institute of Culture, Jagiellonian University, Kraków (2024). In the presented scientific work, the author undertakes to conduct research dedicated to the strategic essence of the American event in the context of the ongoing process of co-creation. The research problem of this work is determined by the question: how do the organizers of the Burning Man Festival transform participants in the process of cooperation? Consequently, the aim of the research was to understand the phenomenon of the Burning Man festival as a project that evolved as a result of the collective cooperation of participants, focusing on mutual self-organization. The researcher, wanting to obtain a more comprehensive overview of the analyzed phenomenon, decided to use the data triangulation technique, which is characterized by obtaining information from various sources. For this reason, the author included in the scope of research methods used: virtual ethnography, netography, desk research and individual in-depth interview. The research culminates in the presentation of the author's conclusions, which will contribute to a more complete understanding of the impact of co-creation on organizational processes.
dc.abstract.en | Świętosławski, Mikołaj. Co-creation, i.e. the transformation of participants through cooperation on the example of Burning Man Festival. Bachelor's thesis carried out under the supervision of Dr. Marta Materska-Samek, Institute of Culture, Jagiellonian University, Kraków (2024). In the presented scientific work, the author undertakes to conduct research dedicated to the strategic essence of the American event in the context of the ongoing process of co-creation. The research problem of this work is determined by the question: how do the organizers of the Burning Man Festival transform participants in the process of cooperation? Consequently, the aim of the research was to understand the phenomenon of the Burning Man festival as a project that evolved as a result of the collective cooperation of participants, focusing on mutual self-organization. The researcher, wanting to obtain a more comprehensive overview of the analyzed phenomenon, decided to use the data triangulation technique, which is characterized by obtaining information from various sources. For this reason, the author included in the scope of research methods used: virtual ethnography, netography, desk research and individual in-depth interview. The research culminates in the presentation of the author's conclusions, which will contribute to a more complete understanding of the impact of co-creation on organizational processes. | pl |
dc.abstract.pl | Świętosławski, Mikołaj. Ko-kreacja czyli transformacja uczestników poprzez współdziałanie na przykładzie Burning Man Festiwal. Praca licencjacka zrealizowana pod kierunkiem dr Marty Materskiej-Samek, Instytut Kultury, Uniwersytet Jagieloński, Kraków (2024). W przedstawionej pracy naukowej autor podejmuje się przeprowadzenia badań dedykowanych strategicznej istocie amerykańskiego wydarzenia w kontekście postępującego procesu ko-kreacji. Problem badawczy niniejszej pracy określa pytanie: w jaki sposób organizatorzy Burning Man Festiwal transformują uczestników w procesie współdziałania? W konsekwencji za cel badań autor wskazał zrozumienie fenomenu festiwalu Burning Man jako projektu, który wyewoluował w wyniku kolektywnej współpracy uczestników, koncentrując się na wzajemnej samoorganizacji. Badacz chcąc otrzymać bardziej kompleksowy całokształt analizowanego zjawiska postanowił zastosować technikę triangulacji danych, charakteryzującej się zdobywaniem informacji z różnorodnych źródeł. Z tego powodu do zakresu wykorzystanych metod badawczych, autor uwzględnił: etnografię wirtualną, netografie, desk research oraz indywidualny wywiad pogłębiony. Zwieńczenie badań stanowi przedstawienie sformowanych przez autora wniosków, które przyczynią się do pełniejszego zrozumienia wpływu ko-kreacji na procesy organizacyjne. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Materska-Samek, Marta | pl |
dc.contributor.author | Świętosławski, Mikołaj | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Materska-Samek, Marta | pl |
dc.contributor.reviewer | Hapek, Monika | pl |
dc.date.accessioned | 2024-03-11T21:30:36Z | |
dc.date.available | 2024-03-11T21:30:36Z | |
dc.date.submitted | 2024-03-08 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164246-274800 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/327834 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Burning Man, co-creation, festival, cooperation, self-organization | pl |
dc.subject.pl | Burning Man, ko-kreacja, festiwal, współdziałanie, samoorganizacja | pl |
dc.title | Ko-kreacja czyli transformacja uczestników poprzez współdziałanie na przykładzie Burning Man Festiwal | pl |
dc.title.alternative | Co-creation, i.e. the transformation of participants through cooperation on the example of Burning Man Festival | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |