Silnik gry typu Massive Multiplayer Online z architekturze rozproszonej z interfejsem WWW

master
dc.abstract.enThe main idea of this study is presenting issues, characteristics and solutions used in creating Massive Multiplayer Online Role Playing Games (MMORPG). The first chapter is a brief introduction to features of presented genre with numerous examples of games, systems and key objectives of creating a game engine. The construction of MMORPG game engine, which is an integral part of the study, is discussed in more detail in subsequent chapters. Next there are presented tools and technology used in the process of development, logic and hardware architecture of created system and selected implementation examples. The final chapter briefly describes and provides examples of the basis of running the engine. pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu przedstawienie problemów, charakterystyki oraz rozwiązań stosowanych przy tworzeniu gier typu Massive Multiplayer Online Role Playing Game. W pierwszym rozdziale znajduje się krótkie omówienie specyficznych dla tego gatunku cech, przedstawione są reprezentacyjne gry i dostępne na rynku rozwiązania przeznaczone do ich tworzenia, a także zarysowane są cele, które powinien spełniać silnik sterujący taką grą.Kolejne rozdziały bardziej szczegółowo omawiają budowę silnika gry MMORPG, który jest integralną częścią niniejszej pracy. Zaprezentowane zostały użyte narzędzia oraz rozwiązania technologiczne, sprzętowa i logiczna architektura stworzonego systemu oraz przedstawione zostały wybrane rozwiązania implementacyjne. Ostatni rozdział, na podstawie przykładów, pokrótce opisuje sposób uruchomienia oraz użytkowania silnika.pl
dc.affiliationWydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanejpl
dc.contributor.advisorWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.contributor.authorMierzwa, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WFAISpl
dc.contributor.reviewerCieśla, Michał - 101020 pl
dc.contributor.reviewerWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.date.accessioned2020-07-23T22:32:41Z
dc.date.available2020-07-23T22:32:41Z
dc.date.submitted2012-11-08pl
dc.fieldofstudyinformatyka stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-64273-134233pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/177840
dc.languagepolpl
dc.subject.enMMO, distributed architecture, comet, wwwpl
dc.subject.plMMO, architektura rozproszona, comet, wwwpl
dc.titleSilnik gry typu Massive Multiplayer Online z architekturze rozproszonej z interfejsem WWWpl
dc.title.alternativeMassive Multiplayer Online engine with distributed architecture with WWW interface.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main idea of this study is presenting issues, characteristics and solutions used in creating Massive Multiplayer Online Role Playing Games (MMORPG). The first chapter is a brief introduction to features of presented genre with numerous examples of games, systems and key objectives of creating a game engine. The construction of MMORPG game engine, which is an integral part of the study, is discussed in more detail in subsequent chapters. Next there are presented tools and technology used in the process of development, logic and hardware architecture of created system and selected implementation examples. The final chapter briefly describes and provides examples of the basis of running the engine. 
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie problemów, charakterystyki oraz rozwiązań stosowanych przy tworzeniu gier typu Massive Multiplayer Online Role Playing Game. W pierwszym rozdziale znajduje się krótkie omówienie specyficznych dla tego gatunku cech, przedstawione są reprezentacyjne gry i dostępne na rynku rozwiązania przeznaczone do ich tworzenia, a także zarysowane są cele, które powinien spełniać silnik sterujący taką grą.Kolejne rozdziały bardziej szczegółowo omawiają budowę silnika gry MMORPG, który jest integralną częścią niniejszej pracy. Zaprezentowane zostały użyte narzędzia oraz rozwiązania technologiczne, sprzętowa i logiczna architektura stworzonego systemu oraz przedstawione zostały wybrane rozwiązania implementacyjne. Ostatni rozdział, na podstawie przykładów, pokrótce opisuje sposób uruchomienia oraz użytkowania silnika.
dc.affiliationpl
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
dc.contributor.advisorpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.contributor.authorpl
Mierzwa, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WFAIS
dc.contributor.reviewerpl
Cieśla, Michał - 101020
dc.contributor.reviewerpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.date.accessioned
2020-07-23T22:32:41Z
dc.date.available
2020-07-23T22:32:41Z
dc.date.submittedpl
2012-11-08
dc.fieldofstudypl
informatyka stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-64273-134233
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/177840
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MMO, distributed architecture, comet, www
dc.subject.plpl
MMO, architektura rozproszona, comet, www
dc.titlepl
Silnik gry typu Massive Multiplayer Online z architekturze rozproszonej z interfejsem WWW
dc.title.alternativepl
Massive Multiplayer Online engine with distributed architecture with WWW interface.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
9
Views per month
Views per city
Dublin
2
Wroclaw
2
Krakow
1
Lodz
1

No access

No Thumbnail Available