PROJEKT DOSKONALENIA PROCESU BUDOWANIA MARKI NA PRZYKŁADZIE FIRMY WIŚNIOWSKI SP. Z O.O. S.K.A.

master
dc.abstract.enMy graduation thesis has analyzed the process of building up brand’s name by a selected company "Wiśniowski Sp. z o.o. s. k. a. ", which is operating in the home solutions industry. After a comprehensive analysis of the company's current marketing situation, it was found that the company conducts effective marketing activities in the area of brand building. The company is a socially responsible entity outside its organization. It is recognized as an employer who cares about the needs of his employees. The brand building process in this case is rationalized and from the inside based on effective instruments of financial motivation and in the field of interpersonal communication. On the other hand it is well secured by the activities of sponsoring noble social initiatives. The company uses marketing instruments on the Internet and television as well as on the radio, using broadly understood successful promotion and advertising.pl
dc.abstract.plW pracy został przeanalizowany proces budowania marki przez wybrane przedsiębiorstwo „Wiśniowski Sp. z o.o. s. k. a.”, działające w branży rozwiązań dla domu. Po kompleksowej analizie sytuacji marketingowej firmy ustalono, że przedsiębiorstwo prowadzi skuteczne działania marketingowe w obszarze budowania marki. Jest podmiotem społecznie odpowiedzialnym na zewnątrz swojej organizacji oraz uznanym pracodawcą, który dba o potrzeby swoich pracowników. Proces budowania marki w tym przypadku jest zracjonalizowany i opiera się od wewnątrz na skutecznych instrumentach motywacji finansowej oraz z zakresu komunikacji interpersonalnej, a z drugiej strony jest zabezpieczony działaniami polegającymi na sponsorowaniu szlachetnych inicjatyw społecznych. Przedsiębiorstwo stosuje instrumenty marketingowe w Internecie oraz telewizji, a także w radiu, wykorzystując do tego szeroko rozumianą promocję i reklamę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorKuźma, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:59:47Z
dc.date.available2020-07-27T22:59:47Z
dc.date.submitted2019-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-131530-205801pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234194
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand – brand building – brand impact – employer branding – impact of the brandpl
dc.subject.plbudowanie marki – employer branding – marka – marketing przedsiębiorstw – odziaływanie markipl
dc.titlePROJEKT DOSKONALENIA PROCESU BUDOWANIA MARKI NA PRZYKŁADZIE FIRMY WIŚNIOWSKI SP. Z O.O. S.K.A.pl
dc.title.alternativeImproving a process of creating a brand's position based on an example of Wiśniowski Company.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
My graduation thesis has analyzed the process of building up brand’s name by a selected company "Wiśniowski Sp. z o.o. s. k. a. ", which is operating in the home solutions industry. After a comprehensive analysis of the company's current marketing situation, it was found that the company conducts effective marketing activities in the area of brand building. The company is a socially responsible entity outside its organization. It is recognized as an employer who cares about the needs of his employees. The brand building process in this case is rationalized and from the inside based on effective instruments of financial motivation and in the field of interpersonal communication. On the other hand it is well secured by the activities of sponsoring noble social initiatives. The company uses marketing instruments on the Internet and television as well as on the radio, using broadly understood successful promotion and advertising.
dc.abstract.plpl
W pracy został przeanalizowany proces budowania marki przez wybrane przedsiębiorstwo „Wiśniowski Sp. z o.o. s. k. a.”, działające w branży rozwiązań dla domu. Po kompleksowej analizie sytuacji marketingowej firmy ustalono, że przedsiębiorstwo prowadzi skuteczne działania marketingowe w obszarze budowania marki. Jest podmiotem społecznie odpowiedzialnym na zewnątrz swojej organizacji oraz uznanym pracodawcą, który dba o potrzeby swoich pracowników. Proces budowania marki w tym przypadku jest zracjonalizowany i opiera się od wewnątrz na skutecznych instrumentach motywacji finansowej oraz z zakresu komunikacji interpersonalnej, a z drugiej strony jest zabezpieczony działaniami polegającymi na sponsorowaniu szlachetnych inicjatyw społecznych. Przedsiębiorstwo stosuje instrumenty marketingowe w Internecie oraz telewizji, a także w radiu, wykorzystując do tego szeroko rozumianą promocję i reklamę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Kuźma, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:59:47Z
dc.date.available
2020-07-27T22:59:47Z
dc.date.submittedpl
2019-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-131530-205801
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234194
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand – brand building – brand impact – employer branding – impact of the brand
dc.subject.plpl
budowanie marki – employer branding – marka – marketing przedsiębiorstw – odziaływanie marki
dc.titlepl
PROJEKT DOSKONALENIA PROCESU BUDOWANIA MARKI NA PRZYKŁADZIE FIRMY WIŚNIOWSKI SP. Z O.O. S.K.A.
dc.title.alternativepl
Improving a process of creating a brand's position based on an example of Wiśniowski Company.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Krakow
5
Wroclaw
3
Katowice
2
Warsaw
2
Ciechanów
1
Dublin
1
Nowy Sącz
1
Poznan
1
Płock
1
Skawina
1

No access

No Thumbnail Available