Zachowania informacyjne klientów wybranych krakowskich salonów samochodowych. Projekt badań.

licenciate
dc.abstract.enThis study is a research project on the information behavior of customers selected car dealerships. The purpose of the research is to obtain information on about how customers collect, process, search and use information when making car buying decisions. The research is to identify the sources of information used by customers, factors influencing their information behavior and decision-making process purchasing decisions. A mixed methodology was adopted in the study design. The research techniques used are a questionnaire and a qualitative interview. For needs two questionnaires were prepared, dedicated to clients and car dealership employees. Three showrooms were selected for the study cars located in Krakow BMW Dobrzański, Toyota Romanowski and Dacia Auto Spektrum.pl
dc.abstract.plPraca stanowi projekt badań na temat zachowań informacyjnych klientów wybranych salonów samochodowych. Celem badań jest uzyskanie informacji na temat tego jak klienci gromadzą, przetwarzają, poszukują i wykorzystują informacje podczas podejmowania decyzji dotyczących zakupu samochodów. Badanie ma zidentyfikować źródła informacji wykorzystywane przez klientów, czynniki wpływające na ich zachowania informacyjne oraz proces podejmowania decyzji zakupowych. W projekcie badań przyjęto metodologię mieszaną. Zastosowanymi technikami badań są ankieta i wywiad jakościowy. Na potrzeby badania przygotowano dwa kwestionariusze, dedykowane klientom oraz pracownikom salonów samochodowych. Do badań wybrano trzy salony samochodowe znajdujące się w Krakowie BMW Dobrzański, Toyota Romanowski oraz Dacia Auto Spektrum.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLechowski, Piotr - 129884 pl
dc.contributor.authorDurbacz, Maciejpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPietruch-Reizes, Diana - 199871 pl
dc.contributor.reviewerLechowski, Piotr - 129884 pl
dc.date.accessioned2023-06-30T21:33:05Z
dc.date.available2023-06-30T21:33:05Z
dc.date.submitted2023-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie informacjąpl
dc.identifier.apddiploma-165992-281731pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313349
dc.languagepolpl
dc.subject.enAutomotive, Car dealerships, Consumers, Information Behavior, Research projectpl
dc.subject.plKlienci, Motoryzacja, Projekt badań, Salony samochodowe, Zachowania informacyjne,pl
dc.titleZachowania informacyjne klientów wybranych krakowskich salonów samochodowych. Projekt badań.pl
dc.title.alternativeInformation behavior of customers of selected Krakow car dealerships. Research project.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study is a research project on the information behavior of customers selected car dealerships. The purpose of the research is to obtain information on about how customers collect, process, search and use information when making car buying decisions. The research is to identify the sources of information used by customers, factors influencing their information behavior and decision-making process purchasing decisions. A mixed methodology was adopted in the study design. The research techniques used are a questionnaire and a qualitative interview. For needs two questionnaires were prepared, dedicated to clients and car dealership employees. Three showrooms were selected for the study cars located in Krakow BMW Dobrzański, Toyota Romanowski and Dacia Auto Spektrum.
dc.abstract.plpl
Praca stanowi projekt badań na temat zachowań informacyjnych klientów wybranych salonów samochodowych. Celem badań jest uzyskanie informacji na temat tego jak klienci gromadzą, przetwarzają, poszukują i wykorzystują informacje podczas podejmowania decyzji dotyczących zakupu samochodów. Badanie ma zidentyfikować źródła informacji wykorzystywane przez klientów, czynniki wpływające na ich zachowania informacyjne oraz proces podejmowania decyzji zakupowych. W projekcie badań przyjęto metodologię mieszaną. Zastosowanymi technikami badań są ankieta i wywiad jakościowy. Na potrzeby badania przygotowano dwa kwestionariusze, dedykowane klientom oraz pracownikom salonów samochodowych. Do badań wybrano trzy salony samochodowe znajdujące się w Krakowie BMW Dobrzański, Toyota Romanowski oraz Dacia Auto Spektrum.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lechowski, Piotr - 129884
dc.contributor.authorpl
Durbacz, Maciej
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pietruch-Reizes, Diana - 199871
dc.contributor.reviewerpl
Lechowski, Piotr - 129884
dc.date.accessioned
2023-06-30T21:33:05Z
dc.date.available
2023-06-30T21:33:05Z
dc.date.submittedpl
2023-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie informacją
dc.identifier.apdpl
diploma-165992-281731
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313349
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Automotive, Car dealerships, Consumers, Information Behavior, Research project
dc.subject.plpl
Klienci, Motoryzacja, Projekt badań, Salony samochodowe, Zachowania informacyjne,
dc.titlepl
Zachowania informacyjne klientów wybranych krakowskich salonów samochodowych. Projekt badań.
dc.title.alternativepl
Information behavior of customers of selected Krakow car dealerships. Research project.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
3
Views per month
Views per city
Lodz
2
Krakow
1

No access

No Thumbnail Available