Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rola narracji w reklamie. Cele, funkcje i społeczny kontekst storytellingu w zarządzaniu marką
The role of narration in advertising. Objectives, functions and the social context of storytelling in brand management
REKLAMA- STORYTELLING - DIGITAL STORYTELLING – SOCIAL MEDIA - INTERAKTYWNOŚĆ - MARKA
ADVERTISEMENT- STORYTELLING - DIGITAL STORYTELLING - SOCIAL MEDIA - INTERACTIVITY - BRAND
Tematem mojej pracy jest rola narracji w reklamie. Zjawisko storytellingu coraz częściej wykorzystywane jest w budowaniu relacji pomiędzy marką i jej odbiorcami. Stworzenie ciekawej historii, a następnie opowiedzenie jej w odpowiedni sposób, stanowi ważne narzędzie wykorzystywane w zarządzaniu i budowaniu zaangażowania społeczności skupionej wokół marki. W dobie Internetu i nowych technologii reklama narracyjna przyjmuje cyfrową formę, która znacząco różni się od tradycyjnej wersji, koncentrując się głównie na interaktywności i dialogu prowadzonym z odbiorcą. Zjawisko to, obecne jest przede wszystkim na portalach społecznościowych, które stanowią współcześnie jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji marek z odbiorcami. Rozwój oraz innowacje w obszarze cyfrowych mediów postępują niezmiernie szybko. Z tego względu, przeprowadzane badania, szybko tracą na wiarygodności i wymagają nieustannej aktualizacji, a tym samym wskazują na ogromny potencjał i możliwości badanego przeze mnie zjawiska.
The topic of my work is the role of narration in advertising. The phenomenon of storytelling is more and more often used in building relations between the brand and its recipients. Creating an interesting story and then telling it in the right way, is an important tool used in managing and building the involvement of the community around the brand. In the era of Internet and new technologies narrative advertising adopts a digital form that differs significantly from the traditional version focusing mainly on interactivity and dialogue with the recipient. This phenomenon is present mainly on social media which are currently one of the most important tools for communication between brands and customers. Development and innovation in the area of digital media are progressing extremely fast. For this reason the research being carried out quickly loses credibility and requires constant updating. Thus it shows great potential and possibilities of the phenomenon I am investigating.
dc.abstract.en | The topic of my work is the role of narration in advertising. The phenomenon of storytelling is more and more often used in building relations between the brand and its recipients. Creating an interesting story and then telling it in the right way, is an important tool used in managing and building the involvement of the community around the brand. In the era of Internet and new technologies narrative advertising adopts a digital form that differs significantly from the traditional version focusing mainly on interactivity and dialogue with the recipient. This phenomenon is present mainly on social media which are currently one of the most important tools for communication between brands and customers. Development and innovation in the area of digital media are progressing extremely fast. For this reason the research being carried out quickly loses credibility and requires constant updating. Thus it shows great potential and possibilities of the phenomenon I am investigating. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem mojej pracy jest rola narracji w reklamie. Zjawisko storytellingu coraz częściej wykorzystywane jest w budowaniu relacji pomiędzy marką i jej odbiorcami. Stworzenie ciekawej historii, a następnie opowiedzenie jej w odpowiedni sposób, stanowi ważne narzędzie wykorzystywane w zarządzaniu i budowaniu zaangażowania społeczności skupionej wokół marki. W dobie Internetu i nowych technologii reklama narracyjna przyjmuje cyfrową formę, która znacząco różni się od tradycyjnej wersji, koncentrując się głównie na interaktywności i dialogu prowadzonym z odbiorcą. Zjawisko to, obecne jest przede wszystkim na portalach społecznościowych, które stanowią współcześnie jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji marek z odbiorcami. Rozwój oraz innowacje w obszarze cyfrowych mediów postępują niezmiernie szybko. Z tego względu, przeprowadzane badania, szybko tracą na wiarygodności i wymagają nieustannej aktualizacji, a tym samym wskazują na ogromny potencjał i możliwości badanego przeze mnie zjawiska. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.contributor.author | Pilipiuk, Paulina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T19:58:01Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T19:58:01Z | |
dc.date.submitted | 2018-10-19 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-127530-177066 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231405 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | ADVERTISEMENT- STORYTELLING - DIGITAL STORYTELLING - SOCIAL MEDIA - INTERACTIVITY - BRAND | pl |
dc.subject.pl | REKLAMA- STORYTELLING - DIGITAL STORYTELLING – SOCIAL MEDIA - INTERAKTYWNOŚĆ - MARKA | pl |
dc.title | Rola narracji w reklamie. Cele, funkcje i społeczny kontekst storytellingu w zarządzaniu marką | pl |
dc.title.alternative | The role of narration in advertising. Objectives, functions and the social context of storytelling in brand management | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |