Public Relations w kreowaniu wizerunku polityka na przykładzie Donalda Tuska

licenciate
dc.abstract.enThe work presents the characteristics of a specific promotion type called Public Relations. Explains how PR is creating positive, professional image of politician. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of politic - Donald Tusk.pl
dc.abstract.plPublic Relations jest jednym z instrumentów marketingu politycznego, za pomocą którego w sposób profesjonalny można budować pozytywny wizerunek partii oraz polityków. Działania PR często mylone są z reklamą lub kampanią negatywną.W pracy tej zostało wytłumaczone czym PR jest i skąd bierze się jego negatywny odbiór. Na przykładzie kampanii prezydenckiej 2005 oraz parlamentarnej 2007 Donalda Tuska, ukazane zostały konkretne działania PR za pomocą, których kształtowany jest image polityka.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.authorStrzyżewski, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerCieślik, Agnieszka - 127588 pl
dc.contributor.reviewerBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:48:57Z
dc.date.available2020-07-15T17:48:57Z
dc.date.submitted2011-07-08pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-58406-100256pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172474
dc.languagepolpl
dc.subject.enPublic Relations, image, Donald Tuskpl
dc.subject.plPublic Relations, wizerunek, Donald Tuskpl
dc.titlePublic Relations w kreowaniu wizerunku polityka na przykładzie Donalda Tuskapl
dc.title.alternativeUsing Public Relations as a tool in creating a politicians image based on Donald Tusk's campaignpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work presents the characteristics of a specific promotion type called Public Relations. Explains how PR is creating positive, professional image of politician. Contains both the theoretical base and examples based on a detailed analysis of politic - Donald Tusk.
dc.abstract.plpl
Public Relations jest jednym z instrumentów marketingu politycznego, za pomocą którego w sposób profesjonalny można budować pozytywny wizerunek partii oraz polityków. Działania PR często mylone są z reklamą lub kampanią negatywną.W pracy tej zostało wytłumaczone czym PR jest i skąd bierze się jego negatywny odbiór. Na przykładzie kampanii prezydenckiej 2005 oraz parlamentarnej 2007 Donalda Tuska, ukazane zostały konkretne działania PR za pomocą, których kształtowany jest image polityka.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.authorpl
Strzyżewski, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Cieślik, Agnieszka - 127588
dc.contributor.reviewerpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:48:57Z
dc.date.available
2020-07-15T17:48:57Z
dc.date.submittedpl
2011-07-08
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-58406-100256
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172474
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Public Relations, image, Donald Tusk
dc.subject.plpl
Public Relations, wizerunek, Donald Tusk
dc.titlepl
Public Relations w kreowaniu wizerunku polityka na przykładzie Donalda Tuska
dc.title.alternativepl
Using Public Relations as a tool in creating a politicians image based on Donald Tusk's campaign
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
114
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Poznan
9
Katowice
6
Wroclaw
6
Gdansk
5
Krakow
4
Tarnowskie Gory
4
Mława
3
Swietoszowka
3
Torun
3

No access

No Thumbnail Available