Badanie zadowolenia konsumentów

master
dc.abstract.enThe purpose of this thesis is to introduce the concept of customer satisfaction and the issues related to it together with discussing various models of customer satisfaction. In the thesis there were also described methods of conducting research regarding this phenomenon. The thesis consists of four chapters, three of them being theoretical and dedicated to customer satisfaction, conducting research regarding customer satisfaction and the methodology of my own research, whereas the last one is a practical chapter with the analysis of my own research on the subject of customer satisfaction. The research was conducted in June 2015.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przybliżenie pojęcia satysfakcji konsumenta i zagadnień z nim związanych oraz omówienie różnych modeli satysfakcji konsumenckiej. W pracy opisano także sposoby prowadzenia badań na temat tego zjawiska. Praca składa się z czterech rozdziałów, w tym trzech teoretycznych poświęconych satysfakcji konsumenckiej, prowadzeniu badań dotyczących satysfakcji konsumenckiej i metodyce badań własnych oraz jednego rozdziału praktycznego, będącego analizą własnych badań poświęconych tematyce satysfakcji konsumenckiej. Badania zostały przeprowadzone w czerwcu 2015 roku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorGoraj, Nataliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T15:12:57Z
dc.date.available2020-07-26T15:12:57Z
dc.date.submitted2015-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie własnością intelektualną i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-98237-126397pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205562
dc.languagepolpl
dc.subject.encustomer satisfaction-customer satisfaction surveypl
dc.subject.plsatysfakcja konsumencka-badanie satysfakcji konsumentapl
dc.titleBadanie zadowolenia konsumentówpl
dc.title.alternativeCustomer satisfaction surveypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this thesis is to introduce the concept of customer satisfaction and the issues related to it together with discussing various models of customer satisfaction. In the thesis there were also described methods of conducting research regarding this phenomenon. The thesis consists of four chapters, three of them being theoretical and dedicated to customer satisfaction, conducting research regarding customer satisfaction and the methodology of my own research, whereas the last one is a practical chapter with the analysis of my own research on the subject of customer satisfaction. The research was conducted in June 2015.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przybliżenie pojęcia satysfakcji konsumenta i zagadnień z nim związanych oraz omówienie różnych modeli satysfakcji konsumenckiej. W pracy opisano także sposoby prowadzenia badań na temat tego zjawiska. Praca składa się z czterech rozdziałów, w tym trzech teoretycznych poświęconych satysfakcji konsumenckiej, prowadzeniu badań dotyczących satysfakcji konsumenckiej i metodyce badań własnych oraz jednego rozdziału praktycznego, będącego analizą własnych badań poświęconych tematyce satysfakcji konsumenckiej. Badania zostały przeprowadzone w czerwcu 2015 roku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Goraj, Natalia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-26T15:12:57Z
dc.date.available
2020-07-26T15:12:57Z
dc.date.submittedpl
2015-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie własnością intelektualną i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-98237-126397
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/205562
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
customer satisfaction-customer satisfaction survey
dc.subject.plpl
satysfakcja konsumencka-badanie satysfakcji konsumenta
dc.titlepl
Badanie zadowolenia konsumentów
dc.title.alternativepl
Customer satisfaction survey
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
22
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Chandler
3
Dublin
2
Wroclaw
2
Carlton Colville
1
Lodz
1
Lublin
1
Szczecin
1
Łańcut
1

No access

No Thumbnail Available