Widoczność medialna, jako element marketingu sportowego na przykładzie NBA

licenciate
dc.abstract.enAim of this essay is to demonstrate changes, which occured over the years in the presence of promtion policy in biggest clothing companies,investing and using medial potential of NBA. The author shows the difference in advertising compaighs based on collected data and statistic.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest wykazanie zmian, które zachodziły w przeciągu lat, względem polityki promocyjnej największych firm odzieżowych, inwestujących i wykorzystujących potencjał medialny NBA. Na podstawie zebranych danych oraz statystyk, autor pokazuje różnicę w prowadzeniu kampanii reklamowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBukowski, Michał - 160618 pl
dc.contributor.authorKuć, Kryspinpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.reviewerBukowski, Michał - 160618 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T16:53:45Z
dc.date.available2020-07-24T16:53:45Z
dc.date.submitted2013-06-27pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-75538-135105pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188312
dc.languagepolpl
dc.subject.enNBA, Nike, Adidas, Mediapl
dc.subject.plNBA, Nike, Adidas, medialnośćpl
dc.titleWidoczność medialna, jako element marketingu sportowego na przykładzie NBApl
dc.title.alternativeMedia visibility, as marketing oponentof sport in exapmple of NBApl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Aim of this essay is to demonstrate changes, which occured over the years in the presence of promtion policy in biggest clothing companies,investing and using medial potential of NBA. The author shows the difference in advertising compaighs based on collected data and statistic.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest wykazanie zmian, które zachodziły w przeciągu lat, względem polityki promocyjnej największych firm odzieżowych, inwestujących i wykorzystujących potencjał medialny NBA. Na podstawie zebranych danych oraz statystyk, autor pokazuje różnicę w prowadzeniu kampanii reklamowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bukowski, Michał - 160618
dc.contributor.authorpl
Kuć, Kryspin
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.reviewerpl
Bukowski, Michał - 160618
dc.date.accessioned
2020-07-24T16:53:45Z
dc.date.available
2020-07-24T16:53:45Z
dc.date.submittedpl
2013-06-27
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-75538-135105
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188312
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
NBA, Nike, Adidas, Media
dc.subject.plpl
NBA, Nike, Adidas, medialność
dc.titlepl
Widoczność medialna, jako element marketingu sportowego na przykładzie NBA
dc.title.alternativepl
Media visibility, as marketing oponentof sport in exapmple of NBA
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
29
Views per month
Views per city
Krakow
5
Wroclaw
5
Dublin
4
Starogard Gdański
4
Warsaw
4
Dobrodzien
2
Lublin
2
Marki
1
Piekary Slaskie
1
Tarnów
1

No access

No Thumbnail Available