Media jako kreator kryzysu finansowego. Analiza wizerunku w polskich i anglojęzycznych dziennikach oraz czasopismach ekonomicznych w okresie 09.2008-02.2009.

master
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.contributor.authorJakubczak, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.contributor.reviewerFamielec, Józefapl
dc.date.accessioned2020-07-03T20:13:34Z
dc.date.available2020-07-03T20:13:34Z
dc.date.submitted2010-07-03pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-46649-36415pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/163679
dc.titleMedia jako kreator kryzysu finansowego. Analiza wizerunku w polskich i anglojęzycznych dziennikach oraz czasopismach ekonomicznych w okresie 09.2008-02.2009.pl
dc.title.alternativeMedia as a creator of the financial crisis. The analysis of the image in Polish- and English- language economical newspapers and magazines in 09.2008-02.2009.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.contributor.authorpl
Jakubczak, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.contributor.reviewerpl
Famielec, Józefa
dc.date.accessioned
2020-07-03T20:13:34Z
dc.date.available
2020-07-03T20:13:34Z
dc.date.submittedpl
2010-07-03
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-46649-36415
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/163679
dc.titlepl
Media jako kreator kryzysu finansowego. Analiza wizerunku w polskich i anglojęzycznych dziennikach oraz czasopismach ekonomicznych w okresie 09.2008-02.2009.
dc.title.alternativepl
Media as a creator of the financial crisis. The analysis of the image in Polish- and English- language economical newspapers and magazines in 09.2008-02.2009.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
10
Views per month
Views per city
Krakow
4
Wroclaw
2
Des Moines
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available