Event Marketing a budowanie relacji z pracownikami przedsiębiorstwa

master
dc.abstract.enEvent marketing is a tool used for business development and it is a part of PR and communication strategy. Due to organization a various types of events it is possible to fulfill corporate goals. In my graduation work I focused on the influence of event marketing to building relationships with employees in the company. Using the case study method, I was able to analyze 11 events, aimed at building relationships. This led to the conclusion that event marketing is a great growth-enhancing tool that have influence on integration and employees attitude toward the company.pl
dc.abstract.plEvent marketing jest narzędziem wykorzystywanym do rozwoju biznesu i stanowi element strategii PR i komunikacji. Poprzez organizację różnego typu wydarzeń przyczynia się do realizacji celów przedsiębiorstwa. W mojej pracy skupiłam się na wpływie event marketingu na budowanie relacji z pracownikami firmy. Dzięki zastosowaniu metody jakościowej analizy przypadku, udało mi się poddać analizie 11 eventów stawiających za cel tworzenie relacji. Doprowadziło to do wniosku, że event marketing jest doskonałym narzędziem stymulującym wzrost, wpływającym na integrację pracowników i ich nastawienie do przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.authorBiałkowska, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:09:13Z
dc.date.available2020-07-27T09:09:13Z
dc.date.submitted2017-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-116612-204795pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221877
dc.languagepolpl
dc.subject.enorganize, party, events, marketing, happening, employees, relationships, integrationpl
dc.subject.plorganizacja, imprezy, eventy, marketing, wydarzenia, pracownicy, relacje, integracjapl
dc.titleEvent Marketing a budowanie relacji z pracownikami przedsiębiorstwapl
dc.title.alternativeEvent marketing and building relationships with employees in the companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Event marketing is a tool used for business development and it is a part of PR and communication strategy. Due to organization a various types of events it is possible to fulfill corporate goals. In my graduation work I focused on the influence of event marketing to building relationships with employees in the company. Using the case study method, I was able to analyze 11 events, aimed at building relationships. This led to the conclusion that event marketing is a great growth-enhancing tool that have influence on integration and employees attitude toward the company.
dc.abstract.plpl
Event marketing jest narzędziem wykorzystywanym do rozwoju biznesu i stanowi element strategii PR i komunikacji. Poprzez organizację różnego typu wydarzeń przyczynia się do realizacji celów przedsiębiorstwa. W mojej pracy skupiłam się na wpływie event marketingu na budowanie relacji z pracownikami firmy. Dzięki zastosowaniu metody jakościowej analizy przypadku, udało mi się poddać analizie 11 eventów stawiających za cel tworzenie relacji. Doprowadziło to do wniosku, że event marketing jest doskonałym narzędziem stymulującym wzrost, wpływającym na integrację pracowników i ich nastawienie do przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.authorpl
Białkowska, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:09:13Z
dc.date.available
2020-07-27T09:09:13Z
dc.date.submittedpl
2017-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-116612-204795
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221877
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
organize, party, events, marketing, happening, employees, relationships, integration
dc.subject.plpl
organizacja, imprezy, eventy, marketing, wydarzenia, pracownicy, relacje, integracja
dc.titlepl
Event Marketing a budowanie relacji z pracownikami przedsiębiorstwa
dc.title.alternativepl
Event marketing and building relationships with employees in the company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
29
Views per month
Views per city
Wroclaw
6
Katowice
4
Warsaw
4
Berlin
2
Krakow
2
Poznan
2
Bologna
1
Brandwica
1
Dublin
1
Gliwice
1

No access

No Thumbnail Available