Stosunek kobiet do reklam bielizny damskiej na przykładzie Victoria Secret

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this work is to establish the attitude of women to women's lingerie advertisements on the example of Victoria’s Secret company in a theoretical and empirical terms. The empirical part contains questions created by questionnaire. Only respondents who watch Victoria's Secret ads took part in the survey. It was found that the respondents have a positive attitude towards Victoria's Secret ads, and the brand continues to build trust among its customers.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest systematyzacja wiedzy na temat reklamy, analiza działań reklamowych, skierowanych do kobiet oraz ustalenie stosunku kobiet do reklam Victoria’s Secret. Część empiryczna zawiera wyniki badań zrealizowanych za pomocą kwestionariusza ankiety. W badaniu wzięły udział tylko respondentki, które oglądają reklamy Victoria’s Secret. Ustalono, że respondentki mają pozytywne nastawienie do reklam Victoria’s Secret, a marka ciągle buduje zaufanie wśród swoich klientów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorAbukarova, Ayzapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-10-20T19:08:57Z
dc.date.available2020-10-20T19:08:57Z
dc.date.submitted2020-09-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-140345-220472pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249043
dc.languagepolpl
dc.subject.enwoman’s lingerie – Victoria’s Secret – advertisement – womanpl
dc.subject.plbielizna damska – Victoria’s Secret – reklama – kobietypl
dc.titleStosunek kobiet do reklam bielizny damskiej na przykładzie Victoria Secretpl
dc.title.alternativeWomen’s attitude towards women’s lingerie advertisements on the Victoria Secret examplepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to establish the attitude of women to women's lingerie advertisements on the example of Victoria’s Secret company in a theoretical and empirical terms. The empirical part contains questions created by questionnaire. Only respondents who watch Victoria's Secret ads took part in the survey. It was found that the respondents have a positive attitude towards Victoria's Secret ads, and the brand continues to build trust among its customers.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest systematyzacja wiedzy na temat reklamy, analiza działań reklamowych, skierowanych do kobiet oraz ustalenie stosunku kobiet do reklam Victoria’s Secret. Część empiryczna zawiera wyniki badań zrealizowanych za pomocą kwestionariusza ankiety. W badaniu wzięły udział tylko respondentki, które oglądają reklamy Victoria’s Secret. Ustalono, że respondentki mają pozytywne nastawienie do reklam Victoria’s Secret, a marka ciągle buduje zaufanie wśród swoich klientów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Abukarova, Ayza
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-10-20T19:08:57Z
dc.date.available
2020-10-20T19:08:57Z
dc.date.submittedpl
2020-09-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-140345-220472
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/249043
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
woman’s lingerie – Victoria’s Secret – advertisement – woman
dc.subject.plpl
bielizna damska – Victoria’s Secret – reklama – kobiety
dc.titlepl
Stosunek kobiet do reklam bielizny damskiej na przykładzie Victoria Secret
dc.title.alternativepl
Women’s attitude towards women’s lingerie advertisements on the Victoria Secret example
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
73
Views per month
Views per city
Warsaw
20
Gdansk
15
Wroclaw
4
Bytom
3
Krakow
3
Dublin
2
Poznan
2
Brussels
1
Gdynia
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available