Product placement, jako nowoczesna forma promocji w mediach społecznościowych

master
dc.abstract.en(2020) Product placement as a modern form of promotion in social media. Master’s thesis under the supervision dr Sebastian Kopera, Kraków: INSTITUTE OF ENTREPRENEURSHIP, 91 pages., 98 liberty references., 1 annex, 1 table, 17 graphs, 20 picturesProduct placement is one of the most popular forms of promotion in social media. The goal of the master's thesis is to check the effectiveness of this type of promotion in social media.The research tool used by the author was a questionnaire survey. The analysis of the research showed that product placement is an effective form of promotion, because most of the respondents underwent this method of promotion.pl
dc.abstract.pl(2020) Product placement, jako nowoczesna forma promocji w mediach społecznościowych. Praca magisterska pod kierunkiem dr Sebastiana Kopery, Kraków: INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, 91s., 98 poz. Bibl., 1 aneks, 1 tabela, 17 wykresów, 20 rysunkówProduct palcement jest jedną z najpopularniejszych form promocji w mediach społecznościowych. Celem pracy magisterskiej jest sprawdzenie efektywności tego typu promocji w social mediach. Narzędziem badawczym był autorski kwestionariusz ankiety. Analiza badań wykazała, iż product placement jest skuteczną formą promocji, ponieważ większość ankietowanych uległo tej metodzie promocji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorSobiś, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:47:24Z
dc.date.available2020-07-27T22:47:24Z
dc.date.submitted2020-07-13pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-131160-237857pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234001
dc.languagepolpl
dc.subject.enproduct placement, social media, promotion, internet marketingpl
dc.subject.pllokowanie produktu, media społecznościowe, promocja, marketing w interneciepl
dc.titleProduct placement, jako nowoczesna forma promocji w mediach społecznościowychpl
dc.title.alternativeProduct placement as a modern form of promotion in social mediapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
(2020) Product placement as a modern form of promotion in social media. Master’s thesis under the supervision dr Sebastian Kopera, Kraków: INSTITUTE OF ENTREPRENEURSHIP, 91 pages., 98 liberty references., 1 annex, 1 table, 17 graphs, 20 picturesProduct placement is one of the most popular forms of promotion in social media. The goal of the master's thesis is to check the effectiveness of this type of promotion in social media.The research tool used by the author was a questionnaire survey. The analysis of the research showed that product placement is an effective form of promotion, because most of the respondents underwent this method of promotion.
dc.abstract.plpl
(2020) Product placement, jako nowoczesna forma promocji w mediach społecznościowych. Praca magisterska pod kierunkiem dr Sebastiana Kopery, Kraków: INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, 91s., 98 poz. Bibl., 1 aneks, 1 tabela, 17 wykresów, 20 rysunkówProduct palcement jest jedną z najpopularniejszych form promocji w mediach społecznościowych. Celem pracy magisterskiej jest sprawdzenie efektywności tego typu promocji w social mediach. Narzędziem badawczym był autorski kwestionariusz ankiety. Analiza badań wykazała, iż product placement jest skuteczną formą promocji, ponieważ większość ankietowanych uległo tej metodzie promocji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Sobiś, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:47:24Z
dc.date.available
2020-07-27T22:47:24Z
dc.date.submittedpl
2020-07-13
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-131160-237857
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234001
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
product placement, social media, promotion, internet marketing
dc.subject.plpl
lokowanie produktu, media społecznościowe, promocja, marketing w internecie
dc.titlepl
Product placement, jako nowoczesna forma promocji w mediach społecznościowych
dc.title.alternativepl
Product placement as a modern form of promotion in social media
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available