Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie kanałami komunikacji czasopism modowych na przykładzie Vogue Polska
Management of the fashion magazines’ communication channels on the Vogue Poland example
czasopisma modowe - działalność czasopism modowych - kanały komunikacji czasopism modowych - satysfakcja czytelników czasopism modowych - Vogue Polska
fashion magazines - fashion magazines activity - fashion magazines communication channels - satisfaction of fashion magazine readers - Vogue Poland
Praca przedstawia specyfikę zarządzania kanałami komunikacji przez czasopisma modowe, skupiając się na analizie czasopisma Vogue Polska. Zidentyfikowano formaty działalności badanego magazynu, czyli formaty drukowany i cyfrowy, aplikację mobilną Vogue Polska oraz stronę internetową Vogue.pl. W obrębie tej struktury została podjęta próba oceny preferencji i satysfakcji czytelników czasopisma Vogue Polska. Na podstawie uzyskanych danych wskazano przyczyny i powody czytelnictwa, zalety oraz wady i ograniczenia poszczególnych formatów, a także ich popularność wśród respondentów. Ewaluacji poddano zdolność czasopisma Vogue Polska do zaspokojenia potrzeb swoich czytelników, innymi słowy kompetentność w zarządzaniu kanałami komunikacji.
The thesis presents the specificity of communication channels management by fashion magazines, focusing on the analysis of the Vogue Poland publication. The operating formats of the surveyed magazine were identified, i.e., print and digital formats, the mobile application Vogue Polska and the website Vogue.pl. Within this structure, an attempt has been made to estimate the readers’ satisfaction of the Vogue Poland magazine. Based on the obtained data, the reasons and motives of the readership, advantages as well as disadvantages and limitations of individual formats, their popularity among the respondents were indicated. The ability of the Vogue Poland to meet the needs of its readers, i.e., the competence in managing its communication channels was evaluated.
dc.abstract.en | The thesis presents the specificity of communication channels management by fashion magazines, focusing on the analysis of the Vogue Poland publication. The operating formats of the surveyed magazine were identified, i.e., print and digital formats, the mobile application Vogue Polska and the website Vogue.pl. Within this structure, an attempt has been made to estimate the readers’ satisfaction of the Vogue Poland magazine. Based on the obtained data, the reasons and motives of the readership, advantages as well as disadvantages and limitations of individual formats, their popularity among the respondents were indicated. The ability of the Vogue Poland to meet the needs of its readers, i.e., the competence in managing its communication channels was evaluated. | pl |
dc.abstract.pl | Praca przedstawia specyfikę zarządzania kanałami komunikacji przez czasopisma modowe, skupiając się na analizie czasopisma Vogue Polska. Zidentyfikowano formaty działalności badanego magazynu, czyli formaty drukowany i cyfrowy, aplikację mobilną Vogue Polska oraz stronę internetową Vogue.pl. W obrębie tej struktury została podjęta próba oceny preferencji i satysfakcji czytelników czasopisma Vogue Polska. Na podstawie uzyskanych danych wskazano przyczyny i powody czytelnictwa, zalety oraz wady i ograniczenia poszczególnych formatów, a także ich popularność wśród respondentów. Ewaluacji poddano zdolność czasopisma Vogue Polska do zaspokojenia potrzeb swoich czytelników, innymi słowy kompetentność w zarządzaniu kanałami komunikacji. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Yatsuta, Romana | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.reviewer | Materska-Samek, Marta | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T21:43:52Z | |
dc.date.available | 2022-10-26T21:43:52Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-26 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami i reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-157641-231906 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302775 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | fashion magazines - fashion magazines activity - fashion magazines communication channels - satisfaction of fashion magazine readers - Vogue Poland | pl |
dc.subject.pl | czasopisma modowe - działalność czasopism modowych - kanały komunikacji czasopism modowych - satysfakcja czytelników czasopism modowych - Vogue Polska | pl |
dc.title | Zarządzanie kanałami komunikacji czasopism modowych na przykładzie Vogue Polska | pl |
dc.title.alternative | Management of the fashion magazines’ communication channels on the Vogue Poland example | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |