Ucieczka i wypędzenie w twórczości Marion Gräfin Dönhoff : punkt wyjścia do polsko-niemieckiego pojednania

2017
journal article
article
dc.abstract.enSocial media play currently an important role in creating the image of brands, both corporate and personal. They are the main channel of communication with consumers from Y and Z generations, much more reliable for them than traditional media or advertising. Offering attractive and engaging content on the company's social media profiles, two-way communication, responding to the needs of customers have an impact on the brand’s perception as a modern and open, conducive to the creation of virtual communities around the brand, and builds customer loyalty.Communication in social media is based mostly on visual content, which involves users much more than textual content, arouses emotions and is more easily remembered.pl
dc.abstract.plMedia społecznościowe odgrywają obecnie ważną rolę w procesie kreowania wizerunku marek, zarówno korporacyjnych jak i osobistych. Są głównym kanałem komunikacji z konsumentami z pokolenia Y i pokolenia Z, znacznie bardziej dla nich wiarygodnym niż tradycyjne media czy reklama. Oferowanie atrakcyjnych i angażujących treści na firmowych profilach w mediach społecznościowych, dwustronna komunikacja, reagowanie na potrzeby odbiorców wpływa na postrzeganie marki jako nowoczesnej i otwartej, sprzyja tworzeniu wirtualnych społeczności wokół marki, buduje lojalność klientów. Komunikacja w mediach społecznościowych oparta jest w przeważającej części na treściach wizualnych, które angażują użytkowników znacznie bardziej niż treści tekstowe, budzą większe emocje i są łatwiej zapamiętywane.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych : Instytut Europeistykipl
dc.contributor.authorMatykiewicz, Aleksandra - 130428 pl
dc.date.accession2018-03-05pl
dc.date.accessioned2018-03-06T11:49:42Z
dc.date.available2018-03-06T11:49:42Z
dc.date.issued2017pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 37. Autorka na publ. podpisana nazwiskiem Matykiewicz-Włodarska.pl
dc.description.number3 (23)pl
dc.description.physical29-37pl
dc.description.publication0,6pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissn2084-8064pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/51222
dc.identifier.weblinkhttp://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/2017.3/03.%20Aleksandra%20Matykiewicz-W%C5%82odarska.pdfpl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enpublic relationspl
dc.subject.enimagepl
dc.subject.enbrand imagepl
dc.subject.ensocial mediapl
dc.subject.envisual communicationpl
dc.subject.plpublic relationspl
dc.subject.plwizerunekpl
dc.subject.plwizerunek markipl
dc.subject.plmedia społecznościowepl
dc.subject.plkomunikacja wizualnapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleUcieczka i wypędzenie w twórczości Marion Gräfin Dönhoff : punkt wyjścia do polsko-niemieckiego pojednaniapl
dc.title.alternativeFlight and expulsion in oeuvre of Marion Gräfin Dönhoffpl
dc.title.journalNaukowy Przegląd Dziennikarskipl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media play currently an important role in creating the image of brands, both corporate and personal. They are the main channel of communication with consumers from Y and Z generations, much more reliable for them than traditional media or advertising. Offering attractive and engaging content on the company's social media profiles, two-way communication, responding to the needs of customers have an impact on the brand’s perception as a modern and open, conducive to the creation of virtual communities around the brand, and builds customer loyalty.Communication in social media is based mostly on visual content, which involves users much more than textual content, arouses emotions and is more easily remembered.
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe odgrywają obecnie ważną rolę w procesie kreowania wizerunku marek, zarówno korporacyjnych jak i osobistych. Są głównym kanałem komunikacji z konsumentami z pokolenia Y i pokolenia Z, znacznie bardziej dla nich wiarygodnym niż tradycyjne media czy reklama. Oferowanie atrakcyjnych i angażujących treści na firmowych profilach w mediach społecznościowych, dwustronna komunikacja, reagowanie na potrzeby odbiorców wpływa na postrzeganie marki jako nowoczesnej i otwartej, sprzyja tworzeniu wirtualnych społeczności wokół marki, buduje lojalność klientów. Komunikacja w mediach społecznościowych oparta jest w przeważającej części na treściach wizualnych, które angażują użytkowników znacznie bardziej niż treści tekstowe, budzą większe emocje i są łatwiej zapamiętywane.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych : Instytut Europeistyki
dc.contributor.authorpl
Matykiewicz, Aleksandra - 130428
dc.date.accessionpl
2018-03-05
dc.date.accessioned
2018-03-06T11:49:42Z
dc.date.available
2018-03-06T11:49:42Z
dc.date.issuedpl
2017
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 37. Autorka na publ. podpisana nazwiskiem Matykiewicz-Włodarska.
dc.description.numberpl
3 (23)
dc.description.physicalpl
29-37
dc.description.publicationpl
0,6
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissnpl
2084-8064
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/51222
dc.identifier.weblinkpl
http://naukowy-przeglad-dziennikarski.org/nr/2017.3/03.%20Aleksandra%20Matykiewicz-W%C5%82odarska.pdf
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
public relations
dc.subject.enpl
image
dc.subject.enpl
brand image
dc.subject.enpl
social media
dc.subject.enpl
visual communication
dc.subject.plpl
public relations
dc.subject.plpl
wizerunek
dc.subject.plpl
wizerunek marki
dc.subject.plpl
media społecznościowe
dc.subject.plpl
komunikacja wizualna
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Ucieczka i wypędzenie w twórczości Marion Gräfin Dönhoff : punkt wyjścia do polsko-niemieckiego pojednania
dc.title.alternativepl
Flight and expulsion in oeuvre of Marion Gräfin Dönhoff
dc.title.journalpl
Naukowy Przegląd Dziennikarski
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.