Wpływ oferty sportowo - rekreacyjnej i SPA na pozyskiwanie klientów oraz atrakcyjność hoteli w Polsce

master
dc.abstract.enThe theme of my Master's thesis is the impact of the offer sport - recreation and SPA to in the customers and the attractiveness of hotels in Poland. The main objective was to present the offers with spa and wellness services in polish hotel's market. The first chapter is about the growth of the hotel's market in Poland since 50's, in twenty century. In the second chapter there is an explanation differences between spa and wellness services. In the last two chapters I provided an analysis of the dates that I collected during the survey. The survey was addressed to the clients of the SPA's centers and to the sportsmen.pl
dc.abstract.plTematem mojej pracy jest „Wpływ oferty sportowo - rekreacyjnej i SPA na pozyskiwanie klientów oraz atrakcyjność hoteli w Polsce". Celem mojej pracy jest przedstawienie jak oferta polskich luksusowych hoteli wpływa na rynek hoteli w Polsce oraz czy spełnia oczekiwania ich potencjalnych klientów. Praca została podzielona na cztery rozdziały, z czego dwa ostatnie łączą się ze sobą. W pierwszym rozdziale zajęłam się historią polskiego hotelarstwa w drugiej połowie XX wieku i jego rozwojem. W drugi rozdziale wyjaśniłam różnice pomiędzy usługami spa, a usługami wellness. W trzecim rozdziale, typowo teoretycznym stawiam pytania badawcze oraz hipotezy, które rozwiązuję w ostatnim rozdziale - czwartym. W nim zaś zajmuję się analizą zebranych podczas badań ankietowych danych..pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZawartka, Marekpl
dc.contributor.authorMucharska, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:43:12Z
dc.date.available2020-07-27T02:43:12Z
dc.date.submitted2016-10-26pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-110020-188088pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216048
dc.languagepolpl
dc.subject.enHOSPITALITY - MANAGMENT, SPORT, SPA RECREATIONpl
dc.subject.plHOTELARSTWO - SPORT- ZARZĄDZANIE - SPA - REKREACJIpl
dc.titleWpływ oferty sportowo - rekreacyjnej i SPA na pozyskiwanie klientów oraz atrakcyjność hoteli w Polscepl
dc.title.alternativeThe impact of the offer sport - recreation and SPA to in the customers and the attractiveness of hotels in Polandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The theme of my Master's thesis is the impact of the offer sport - recreation and SPA to in the customers and the attractiveness of hotels in Poland. The main objective was to present the offers with spa and wellness services in polish hotel's market. The first chapter is about the growth of the hotel's market in Poland since 50's, in twenty century. In the second chapter there is an explanation differences between spa and wellness services. In the last two chapters I provided an analysis of the dates that I collected during the survey. The survey was addressed to the clients of the SPA's centers and to the sportsmen.
dc.abstract.plpl
Tematem mojej pracy jest „Wpływ oferty sportowo - rekreacyjnej i SPA na pozyskiwanie klientów oraz atrakcyjność hoteli w Polsce". Celem mojej pracy jest przedstawienie jak oferta polskich luksusowych hoteli wpływa na rynek hoteli w Polsce oraz czy spełnia oczekiwania ich potencjalnych klientów. Praca została podzielona na cztery rozdziały, z czego dwa ostatnie łączą się ze sobą. W pierwszym rozdziale zajęłam się historią polskiego hotelarstwa w drugiej połowie XX wieku i jego rozwojem. W drugi rozdziale wyjaśniłam różnice pomiędzy usługami spa, a usługami wellness. W trzecim rozdziale, typowo teoretycznym stawiam pytania badawcze oraz hipotezy, które rozwiązuję w ostatnim rozdziale - czwartym. W nim zaś zajmuję się analizą zebranych podczas badań ankietowych danych..
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.authorpl
Mucharska, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:43:12Z
dc.date.available
2020-07-27T02:43:12Z
dc.date.submittedpl
2016-10-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-110020-188088
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216048
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
HOSPITALITY - MANAGMENT, SPORT, SPA RECREATION
dc.subject.plpl
HOTELARSTWO - SPORT- ZARZĄDZANIE - SPA - REKREACJI
dc.titlepl
Wpływ oferty sportowo - rekreacyjnej i SPA na pozyskiwanie klientów oraz atrakcyjność hoteli w Polsce
dc.title.alternativepl
The impact of the offer sport - recreation and SPA to in the customers and the attractiveness of hotels in Poland
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Poznan
6
Torun
2
Wroclaw
2
Ciechanów
1
Dublin
1
Golub-Dobrzyn
1
Kwidzyn
1
Szczecin
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available