Zadaniowa koncepcja planowania w glottodydaktyce : problemy i wyzwania

2014
book section
article
dc.affiliationWydział Polonistyki : Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świeciepl
dc.contributor.authorJanowska, Iwona - 128471 pl
dc.contributor.editorCichoń, Mariapl
dc.contributor.editorKrzemińska-Adamek, Małgorzatapl
dc.contributor.editorPado, Annapl
dc.contributor.editorRycyk-Sztajdel, Halinapl
dc.contributor.editorSadownik, Barbarapl
dc.contributor.editorSękowska, Jolantapl
dc.date.accessioned2015-06-02T09:01:36Z
dc.date.available2015-06-02T09:01:36Z
dc.date.issued2014pl
dc.description.additionalStreszcz. pol., ang. Bibliogr. s. 49pl
dc.description.physical41-50pl
dc.description.publication0,5pl
dc.description.volume2pl
dc.identifier.isbn978-83-63503-19-2pl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/8653
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoLublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiejpl
dc.rights.licenceBez licencji otwartego dostępu
dc.subject.entask-based approachpl
dc.subject.ensyllabuspl
dc.subject.enlesson planningpl
dc.subject.enaction-oriented unitpl
dc.subject.enaction-oriented lessonpl
dc.subject.plpodejście zadaniowepl
dc.subject.plprogram nauczaniapl
dc.subject.plplanowanie lekcjipl
dc.subject.plzadaniowa jednostka metodycznapl
dc.subject.plzadaniowa jednostka lekcyjnapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleZadaniowa koncepcja planowania w glottodydaktyce : problemy i wyzwaniapl
dc.title.alternativeTask-based concept of planning in glottodidactics : issues and challengespl
dc.title.containerPrzez praktyki do praktyki w stronę innowacyjności w kształceniu nauczycielipl
dc.title.volumeJęzyki obcepl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki : Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie
dc.contributor.authorpl
Janowska, Iwona - 128471
dc.contributor.editorpl
Cichoń, Maria
dc.contributor.editorpl
Krzemińska-Adamek, Małgorzata
dc.contributor.editorpl
Pado, Anna
dc.contributor.editorpl
Rycyk-Sztajdel, Halina
dc.contributor.editorpl
Sadownik, Barbara
dc.contributor.editorpl
Sękowska, Jolanta
dc.date.accessioned
2015-06-02T09:01:36Z
dc.date.available
2015-06-02T09:01:36Z
dc.date.issuedpl
2014
dc.description.additionalpl
Streszcz. pol., ang. Bibliogr. s. 49
dc.description.physicalpl
41-50
dc.description.publicationpl
0,5
dc.description.volumepl
2
dc.identifier.isbnpl
978-83-63503-19-2
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/8653
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
dc.rights.licence
Bez licencji otwartego dostępu
dc.subject.enpl
task-based approach
dc.subject.enpl
syllabus
dc.subject.enpl
lesson planning
dc.subject.enpl
action-oriented unit
dc.subject.enpl
action-oriented lesson
dc.subject.plpl
podejście zadaniowe
dc.subject.plpl
program nauczania
dc.subject.plpl
planowanie lekcji
dc.subject.plpl
zadaniowa jednostka metodyczna
dc.subject.plpl
zadaniowa jednostka lekcyjna
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Zadaniowa koncepcja planowania w glottodydaktyce : problemy i wyzwania
dc.title.alternativepl
Task-based concept of planning in glottodidactics : issues and challenges
dc.title.containerpl
Przez praktyki do praktyki w stronę innowacyjności w kształceniu nauczycieli
dc.title.volumepl
Języki obce
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Chandler
2
Dublin
2
Wroclaw
2
Krakow
1
Philadelphia
1

No access

No Thumbnail Available