Internet jako nośnik działań promocyjnych na rynkach międzynarodowych

licenciate
dc.abstract.enThe bachelor thesis below tries to present the nature and periodicity of changes taking place in international marketing with the help of a practical and theoretical way of solving a general problem, that is through:- naming main goal,- analyzing problem,- analyzing of literature,- analyzing results,- making helpful conclusionsTests shows experts opinions - e-marketing will be mainly used in area of multinational marketing, but without whole exlusion of traditional techniques. Results can be shown in overall context and are representative.pl
dc.abstract.plPoniższa praca licencjacka próbuje przedstawić charakter i okresowość zmian zachodzących w marketingu międzynarodowym przy pomocy praktyczno-teoretycznego sposobu rozwiązywania problemu ogólnego, to jest poprzez:-ustalenie celu,-analizę problemu,-analizę źródeł,-analizę wyników,-wyciągnięcie wniosków.Badania pokazały, że według ekspertów, e-marketing będzie przodował w obszarze marketingu międzynarodowego, ale bez całkowitego wyparcia tradycyjnych narzędzi. Wyniki badań da się uogólnić i są one reprezentatywne.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.contributor.authorStożek, Mirosławpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.contributor.reviewerBaran, Michał - 127217 pl
dc.date.accessioned2022-10-26T21:48:37Z
dc.date.available2022-10-26T21:48:37Z
dc.date.submitted2022-10-20pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-158480-283390pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302817
dc.languagepolpl
dc.subject.eninternational marketing, SEO, international market, Internet, strategy, businesspl
dc.subject.plmarketing międzynarodowy, SEO, rynek międzynarodowy, Internet, strategia, przedsiębiorstwopl
dc.titleInternet jako nośnik działań promocyjnych na rynkach międzynarodowychpl
dc.title.alternativeInternet as a carrier of promotional activities on international marketspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The bachelor thesis below tries to present the nature and periodicity of changes taking place in international marketing with the help of a practical and theoretical way of solving a general problem, that is through:- naming main goal,- analyzing problem,- analyzing of literature,- analyzing results,- making helpful conclusionsTests shows experts opinions - e-marketing will be mainly used in area of multinational marketing, but without whole exlusion of traditional techniques. Results can be shown in overall context and are representative.
dc.abstract.plpl
Poniższa praca licencjacka próbuje przedstawić charakter i okresowość zmian zachodzących w marketingu międzynarodowym przy pomocy praktyczno-teoretycznego sposobu rozwiązywania problemu ogólnego, to jest poprzez:-ustalenie celu,-analizę problemu,-analizę źródeł,-analizę wyników,-wyciągnięcie wniosków.Badania pokazały, że według ekspertów, e-marketing będzie przodował w obszarze marketingu międzynarodowego, ale bez całkowitego wyparcia tradycyjnych narzędzi. Wyniki badań da się uogólnić i są one reprezentatywne.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.contributor.authorpl
Stożek, Mirosław
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Michał - 127217
dc.date.accessioned
2022-10-26T21:48:37Z
dc.date.available
2022-10-26T21:48:37Z
dc.date.submittedpl
2022-10-20
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-158480-283390
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302817
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
international marketing, SEO, international market, Internet, strategy, business
dc.subject.plpl
marketing międzynarodowy, SEO, rynek międzynarodowy, Internet, strategia, przedsiębiorstwo
dc.titlepl
Internet jako nośnik działań promocyjnych na rynkach międzynarodowych
dc.title.alternativepl
Internet as a carrier of promotional activities on international markets
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
1
Views per month
Views per city
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available