Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - projekt i implementacja
Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - project and implementation
Unity gra MMO wieloosobowa C#
Unity game MMO multiplayer C#
Celem tej pracy jest przedstawienie etapu projektowania oraz implementacji gry taktycznej typu massively multiplayer, czyli gry wieloosobowej Teiru MMO, której rozgrywka skupia się na walkach pomiędzy graczami w oparciu o system D20.Niniejsza praca skupi się głównie na trzech elementach : GUI ( Graficzny interfejs użytkowy ) , budowie klienta oraz serwerze.Na początku zostanie przedstawiony obraz całego projektu, oraz wprowadzenie do modelowania w języku UML, w którym w następnej części zostały stworzone modele poszczególnych warstw projektu : GUI ( Graphical User Interface), aplikacji klienckiej oraz serwera. Dla polepszenia procesu wytwarzania oprogramowania zostało wprowadzone podstawowe zasady Scrum oraz zastosowany został system rozproszonej kontroli wersji – Git. Czego efekty zostały krótko podsumowane na końcu pracy licencjackiej.
The goal of this work is to present the projecting phase and the implementation of a tactical multiplayer game -Teiru MMO , which focuses on the battles between players based on the D20 system.This work will focus mainly on three elements: the GUI (graphical user interface utility), the construction of the client and the server.At the beginning the outline of the entire project will be presented, alongside an introduction to thie UML modelling, in which in the models of the next layers of the project: the GUI, and the client and server applications were created.To improve the software development process, the basic principles of Scrum were introduced, and a distributed version control system - Git - was used. The effects are summarized briefly at the end of the bachelor thesis.
dc.abstract.en | The goal of this work is to present the projecting phase and the implementation of a tactical multiplayer game -Teiru MMO , which focuses on the battles between players based on the D20 system.This work will focus mainly on three elements: the GUI (graphical user interface utility), the construction of the client and the server.At the beginning the outline of the entire project will be presented, alongside an introduction to thie UML modelling, in which in the models of the next layers of the project: the GUI, and the client and server applications were created.To improve the software development process, the basic principles of Scrum were introduced, and a distributed version control system - Git - was used. The effects are summarized briefly at the end of the bachelor thesis. | pl |
dc.abstract.pl | Celem tej pracy jest przedstawienie etapu projektowania oraz implementacji gry taktycznej typu massively multiplayer, czyli gry wieloosobowej Teiru MMO, której rozgrywka skupia się na walkach pomiędzy graczami w oparciu o system D20.Niniejsza praca skupi się głównie na trzech elementach : GUI ( Graficzny interfejs użytkowy ) , budowie klienta oraz serwerze.Na początku zostanie przedstawiony obraz całego projektu, oraz wprowadzenie do modelowania w języku UML, w którym w następnej części zostały stworzone modele poszczególnych warstw projektu : GUI ( Graphical User Interface), aplikacji klienckiej oraz serwera. Dla polepszenia procesu wytwarzania oprogramowania zostało wprowadzone podstawowe zasady Scrum oraz zastosowany został system rozproszonej kontroli wersji – Git. Czego efekty zostały krótko podsumowane na końcu pracy licencjackiej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Matematyki i Informatyki | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.author | Misiura, Damian | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WMI2 | pl |
dc.contributor.reviewer | Żelawski, Marcin - 132962 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bartosz, Krzysztof - 161415 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T12:23:54Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T12:23:54Z | |
dc.date.submitted | 2015-09-21 | pl |
dc.fieldofstudy | modelowanie, sztuczna inteligencja i sterowanie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-95412-160693 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202933 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Unity game MMO multiplayer C# | pl |
dc.subject.pl | Unity gra MMO wieloosobowa C# | pl |
dc.title | Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - projekt i implementacja | pl |
dc.title.alternative | Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - project and implementation | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |