Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - projekt i implementacja

licenciate
dc.abstract.enThe goal of this work is to present the projecting phase and the implementation of a tactical multiplayer game -Teiru MMO , which focuses on the battles between players based on the D20 system.This work will focus mainly on three elements: the GUI (graphical user interface utility), the construction of the client and the server.At the beginning the outline of the entire project will be presented, alongside an introduction to thie UML modelling, in which in the models of the next layers of the project: the GUI, and the client and server applications were created.To improve the software development process, the basic principles of Scrum were introduced, and a distributed version control system - Git - was used. The effects are summarized briefly at the end of the bachelor thesis.pl
dc.abstract.plCelem tej pracy jest przedstawienie etapu projektowania oraz implementacji gry taktycznej typu massively multiplayer, czyli gry wieloosobowej Teiru MMO, której rozgrywka skupia się na walkach pomiędzy graczami w oparciu o system D20.Niniejsza praca skupi się głównie na trzech elementach : GUI ( Graficzny interfejs użytkowy ) , budowie klienta oraz serwerze.Na początku zostanie przedstawiony obraz całego projektu, oraz wprowadzenie do modelowania w języku UML, w którym w następnej części zostały stworzone modele poszczególnych warstw projektu : GUI ( Graphical User Interface), aplikacji klienckiej oraz serwera. Dla polepszenia procesu wytwarzania oprogramowania zostało wprowadzone podstawowe zasady Scrum oraz zastosowany został system rozproszonej kontroli wersji – Git. Czego efekty zostały krótko podsumowane na końcu pracy licencjackiej.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorŻelawski, Marcin - 132962 pl
dc.contributor.authorMisiura, Damianpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerŻelawski, Marcin - 132962 pl
dc.contributor.reviewerBartosz, Krzysztof - 161415 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T12:23:54Z
dc.date.available2020-07-26T12:23:54Z
dc.date.submitted2015-09-21pl
dc.fieldofstudymodelowanie, sztuczna inteligencja i sterowaniepl
dc.identifier.apddiploma-95412-160693pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202933
dc.languagepolpl
dc.subject.enUnity game MMO multiplayer C#pl
dc.subject.plUnity gra MMO wieloosobowa C#pl
dc.titleTeiru MMO ( Massively multiplayer online ) - projekt i implementacjapl
dc.title.alternativeTeiru MMO ( Massively multiplayer online ) - project and implementationpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The goal of this work is to present the projecting phase and the implementation of a tactical multiplayer game -Teiru MMO , which focuses on the battles between players based on the D20 system.This work will focus mainly on three elements: the GUI (graphical user interface utility), the construction of the client and the server.At the beginning the outline of the entire project will be presented, alongside an introduction to thie UML modelling, in which in the models of the next layers of the project: the GUI, and the client and server applications were created.To improve the software development process, the basic principles of Scrum were introduced, and a distributed version control system - Git - was used. The effects are summarized briefly at the end of the bachelor thesis.
dc.abstract.plpl
Celem tej pracy jest przedstawienie etapu projektowania oraz implementacji gry taktycznej typu massively multiplayer, czyli gry wieloosobowej Teiru MMO, której rozgrywka skupia się na walkach pomiędzy graczami w oparciu o system D20.Niniejsza praca skupi się głównie na trzech elementach : GUI ( Graficzny interfejs użytkowy ) , budowie klienta oraz serwerze.Na początku zostanie przedstawiony obraz całego projektu, oraz wprowadzenie do modelowania w języku UML, w którym w następnej części zostały stworzone modele poszczególnych warstw projektu : GUI ( Graphical User Interface), aplikacji klienckiej oraz serwera. Dla polepszenia procesu wytwarzania oprogramowania zostało wprowadzone podstawowe zasady Scrum oraz zastosowany został system rozproszonej kontroli wersji – Git. Czego efekty zostały krótko podsumowane na końcu pracy licencjackiej.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Żelawski, Marcin - 132962
dc.contributor.authorpl
Misiura, Damian
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Żelawski, Marcin - 132962
dc.contributor.reviewerpl
Bartosz, Krzysztof - 161415
dc.date.accessioned
2020-07-26T12:23:54Z
dc.date.available
2020-07-26T12:23:54Z
dc.date.submittedpl
2015-09-21
dc.fieldofstudypl
modelowanie, sztuczna inteligencja i sterowanie
dc.identifier.apdpl
diploma-95412-160693
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/202933
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Unity game MMO multiplayer C#
dc.subject.plpl
Unity gra MMO wieloosobowa C#
dc.titlepl
Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - projekt i implementacja
dc.title.alternativepl
Teiru MMO ( Massively multiplayer online ) - project and implementation
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Warsaw
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Boardman
1
Gmina Zabierzów
1
Ustka
1

No access

No Thumbnail Available