Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Teoretyk filmu w świecie ruchomych obrazów : Que reste-t-il du cinéma Jacquesa Aumonta
Film theorist in the world of moving images : Jaquea Aumont, Que reste-t-il du cinéma
teoria filmu
ontologia kina
specyfika kina
despozytyw kina
definicja kina
film theory
ontology of cinema
specificity of cinema
cinema depositive
definition of cinema
Łucja Demby w swoim artykule przedstawia nieznane na gruncie polskim poglądy Jaquesa Aumonta, umiejscawiając je w kontekście innych refleksji teoretycznych: Raymonda Belloura, Alaina Fleischera i psychoanalitycznej koncepcji despozytywu kinowego.
In her paper, Łucja Demby presents the views of Jaques Aumont, previously unknown in Polish film theory, and confronts them with theoretical reflections of Raymond Bellour and Alain Fleischer, as well as psychoanalytical conception of cinema dispositive.
dc.abstract.en | In her paper, Łucja Demby presents the views of Jaques Aumont, previously unknown in Polish film theory, and confronts them with theoretical reflections of Raymond Bellour and Alain Fleischer, as well as psychoanalytical conception of cinema dispositive. | pl |
dc.abstract.pl | Łucja Demby w swoim artykule przedstawia nieznane na gruncie polskim poglądy Jaquesa Aumonta, umiejscawiając je w kontekście innych refleksji teoretycznych: Raymonda Belloura, Alaina Fleischera i psychoanalitycznej koncepcji despozytywu kinowego. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Sztuk Audiowizualnych | pl |
dc.contributor.author | Demby, Łucja - 100901 | pl |
dc.contributor.editor | Marczak, Mariola | pl |
dc.date.accession | 2016-02-02 | pl |
dc.date.accessioned | 2016-02-02T13:47:58Z | |
dc.date.available | 2016-02-02T13:47:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | pl |
dc.date.openaccess | 12 | |
dc.description.accesstime | po opublikowaniu | |
dc.description.physical | 19-29 | pl |
dc.description.publication | 0,55 | pl |
dc.description.version | ostateczna wersja autorska (postprint) | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7299-935-1 | pl |
dc.identifier.uri | http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/20415 | |
dc.identifier.weblink | https://www.academia.edu/13611955 | pl |
dc.language | pol | pl |
dc.language.container | pol | pl |
dc.pubinfo | Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego | pl |
dc.rights.licence | Inna otwarta licencja | |
dc.share.type | inne | |
dc.subject.en | film theory | pl |
dc.subject.en | ontology of cinema | pl |
dc.subject.en | specificity of cinema | pl |
dc.subject.en | cinema depositive | pl |
dc.subject.en | definition of cinema | pl |
dc.subject.pl | teoria filmu | pl |
dc.subject.pl | ontologia kina | pl |
dc.subject.pl | specyfika kina | pl |
dc.subject.pl | despozytyw kina | pl |
dc.subject.pl | definicja kina | pl |
dc.subtype | Article | pl |
dc.title | Teoretyk filmu w świecie ruchomych obrazów : Que reste-t-il du cinéma Jacquesa Aumonta | pl |
dc.title.alternative | Film theorist in the world of moving images : Jaquea Aumont, Que reste-t-il du cinéma | pl |
dc.title.container | Film, telewizja i sztuki wizualne w dobie nowych mediów | pl |
dc.type | BookSection | pl |
dspace.entity.type | Publication |