Blisko ludzi, blisko muzyki. Relacja publiczności z festiwalem muzycznym na przykładzie zarządzania Halfway Festival w Białymstoku

licenciate
dc.abstract.enThe following thesis shows relationship of the audience with the music festival Halfway Festival which takes place in Bialystok. The main aim of this work was to answer the question whether small festival and one that promotes the idea of close contacts between participants and artists can lead to creating deeper relations between audience and event itself, in opposition to mass musical ventures. To obtain opinions of festival audience on this subject there were made studies, which consisted of online survey and interviews with participants and organizers of this event.pl
dc.abstract.plPoniższa praca ukazuje relację publiczności z festiwalem muzycznym Halfway Festival odbywającym się w Białymstoku. Jej głównym celem było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy kameralny i promujący ideę bliskich kontaktów między widzami a artystami festiwal może prowadzić do tworzenia głębszych relacji pomiędzy uczestnikami a samym wydarzeniem, w odróżnieniu od masowych imprez muzycznych. Aby uzyskać opinie festiwalowej publiczności na ten temat, przeprowadzono badania, które składały się z internetowych ankiet oraz wywiadów z uczestnikami oraz organizatorami tego wydarzenia.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKocój, Ewa - 185927 pl
dc.contributor.authorPiechota, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerKocój, Ewa - 185927 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T13:05:49Z
dc.date.available2020-07-26T13:05:49Z
dc.date.submitted2015-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-96079-162069pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203583
dc.languagepolpl
dc.subject.enMUSIC FESTIVALS – HALFWAY FESTIVAL – BIALYSTOK – AUDIENCEpl
dc.subject.plFESTIWALE MUZYCZNE – HALFWAY FESTIVAL – BIAŁYSTOK – PUBLICZNOŚĆpl
dc.titleBlisko ludzi, blisko muzyki. Relacja publiczności z festiwalem muzycznym na przykładzie zarządzania Halfway Festival w Białymstokupl
dc.title.alternativeClose to the people, close to the music. The relationship between the audience and the music festival, based on the management of Halfway Festival in Bialystokpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following thesis shows relationship of the audience with the music festival Halfway Festival which takes place in Bialystok. The main aim of this work was to answer the question whether small festival and one that promotes the idea of close contacts between participants and artists can lead to creating deeper relations between audience and event itself, in opposition to mass musical ventures. To obtain opinions of festival audience on this subject there were made studies, which consisted of online survey and interviews with participants and organizers of this event.
dc.abstract.plpl
Poniższa praca ukazuje relację publiczności z festiwalem muzycznym Halfway Festival odbywającym się w Białymstoku. Jej głównym celem było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy kameralny i promujący ideę bliskich kontaktów między widzami a artystami festiwal może prowadzić do tworzenia głębszych relacji pomiędzy uczestnikami a samym wydarzeniem, w odróżnieniu od masowych imprez muzycznych. Aby uzyskać opinie festiwalowej publiczności na ten temat, przeprowadzono badania, które składały się z internetowych ankiet oraz wywiadów z uczestnikami oraz organizatorami tego wydarzenia.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.contributor.authorpl
Piechota, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.date.accessioned
2020-07-26T13:05:49Z
dc.date.available
2020-07-26T13:05:49Z
dc.date.submittedpl
2015-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-96079-162069
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/203583
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MUSIC FESTIVALS – HALFWAY FESTIVAL – BIALYSTOK – AUDIENCE
dc.subject.plpl
FESTIWALE MUZYCZNE – HALFWAY FESTIVAL – BIAŁYSTOK – PUBLICZNOŚĆ
dc.titlepl
Blisko ludzi, blisko muzyki. Relacja publiczności z festiwalem muzycznym na przykładzie zarządzania Halfway Festival w Białymstoku
dc.title.alternativepl
Close to the people, close to the music. The relationship between the audience and the music festival, based on the management of Halfway Festival in Bialystok
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Poznan
3
Wroclaw
2
Dublin
1
Gmina Śrem
1
Krakow
1
Lodz
1
Opole
1
Tomaszów Mazowiecki
1

No access

No Thumbnail Available