KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU USŁUG KOSMETYCZNYCH W OPINII KLIENTÓW KRAKOWSKICH GABINETÓW KOSMETYCZNYCH

licenciate
dc.abstract.enThe bachelor thesis deals with the problems associated with marketing communications on the market of cosmetic services. In addition to theoretical analysis, empirical research was conducted among clients of cosmetic salons in Krakow. The aim of the study was to identify the actions carried out through the selected Krakow salons (in particular, on the Internet) and to find out the opinion of people who use the services of beauty salons about their functioning and marketing activities. Studies have revealed the communication activities carried out analyzed subjects, their values for beauty salons, as well as estimates from the point of view of customers. The analysis showed that marketing in the market of cosmetic services is formed by the behavior of customers, it allows them to explore and provides the necessary information to service providers about the behavior of consumers of cosmetic services. Based on the analysis of marketing activities carried out through the marketing salons in Krakow, it was found that the most popular currently are Internet tools.pl
dc.abstract.plW pracy podjęto problematykę związaną z komunikacją marketingową na rynku usług kosmetycznych. Oprócz analizy teoretycznej, przeprowadzono badania empiryczne wśród klientów salonów kosmetycznych z Krakowa. Celem badań była identyfikacja działań prowadzonych przez wybrane krakowskie salony kosmetyczne (między innymi w internecie) oraz poznanie opinii osób korzystających z usług gabinetów kosmetycznych na temat ich funkcjonowania i prowadzonych działań marketingowych. Badania umożliwiły identyfikację działań komunikacyjnych prowadzonych przez analizowane podmioty, ich znaczenia dla salonów kosmetycznych oraz ocenę z perspektywy klientów. Przeprowadzona analiza wykazała, że marketing na rynku usług kosmetycznych jest kształtowany przez zachowania klientów, umożliwia on ich zbadanie, jak również dostarcza niezbędnych informacji dla usługodawców na temat zachowań odbiorców usług kosmetycznych. Na podstawie analizy działań marketingowych prowadzonych przez salony marketingowe w Krakowie stwierdzono, że największą popularnością w chwili obecnej cieszą się narzędzia internetowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorTratsevska, Katerynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:17:10Z
dc.date.available2020-07-27T23:17:10Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-131887-209753pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234466
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing communications, advertising, beauty salons, servicespl
dc.subject.plkomunikacja marketingowa, reklama, salony kosmetyczne, usługipl
dc.titleKOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU USŁUG KOSMETYCZNYCH W OPINII KLIENTÓW KRAKOWSKICH GABINETÓW KOSMETYCZNYCHpl
dc.title.alternativeMARKETING COMMUNICATIONS ON THE MARKET OF COSMETIC SERVICES, ACCORDING TO CLIENTS OF KRAKOW BEAUTY SALONSpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The bachelor thesis deals with the problems associated with marketing communications on the market of cosmetic services. In addition to theoretical analysis, empirical research was conducted among clients of cosmetic salons in Krakow. The aim of the study was to identify the actions carried out through the selected Krakow salons (in particular, on the Internet) and to find out the opinion of people who use the services of beauty salons about their functioning and marketing activities. Studies have revealed the communication activities carried out analyzed subjects, their values for beauty salons, as well as estimates from the point of view of customers. The analysis showed that marketing in the market of cosmetic services is formed by the behavior of customers, it allows them to explore and provides the necessary information to service providers about the behavior of consumers of cosmetic services. Based on the analysis of marketing activities carried out through the marketing salons in Krakow, it was found that the most popular currently are Internet tools.
dc.abstract.plpl
W pracy podjęto problematykę związaną z komunikacją marketingową na rynku usług kosmetycznych. Oprócz analizy teoretycznej, przeprowadzono badania empiryczne wśród klientów salonów kosmetycznych z Krakowa. Celem badań była identyfikacja działań prowadzonych przez wybrane krakowskie salony kosmetyczne (między innymi w internecie) oraz poznanie opinii osób korzystających z usług gabinetów kosmetycznych na temat ich funkcjonowania i prowadzonych działań marketingowych. Badania umożliwiły identyfikację działań komunikacyjnych prowadzonych przez analizowane podmioty, ich znaczenia dla salonów kosmetycznych oraz ocenę z perspektywy klientów. Przeprowadzona analiza wykazała, że marketing na rynku usług kosmetycznych jest kształtowany przez zachowania klientów, umożliwia on ich zbadanie, jak również dostarcza niezbędnych informacji dla usługodawców na temat zachowań odbiorców usług kosmetycznych. Na podstawie analizy działań marketingowych prowadzonych przez salony marketingowe w Krakowie stwierdzono, że największą popularnością w chwili obecnej cieszą się narzędzia internetowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Tratsevska, Kateryna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:17:10Z
dc.date.available
2020-07-27T23:17:10Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-131887-209753
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234466
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing communications, advertising, beauty salons, services
dc.subject.plpl
komunikacja marketingowa, reklama, salony kosmetyczne, usługi
dc.titlepl
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU USŁUG KOSMETYCZNYCH W OPINII KLIENTÓW KRAKOWSKICH GABINETÓW KOSMETYCZNYCH
dc.title.alternativepl
MARKETING COMMUNICATIONS ON THE MARKET OF COSMETIC SERVICES, ACCORDING TO CLIENTS OF KRAKOW BEAUTY SALONS
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available