ANALIZA SKUTECZNOŚCI MERCHANDISINGU PRODUCENTA NA PRZYKŁADZIE PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH KONCERNU UNILEVER

licenciate
dc.abstract.enWojtczak, Monika (2014). Analysis of producer’s merchandsing efficacy on the example of Unilever's foods. Dissertation under the direction of Dr. Monika Jedynak, Cracow: Institute of Economics and Management, Jagiellonian University, 63 pages, 23 pos. refs, 4 tabl., 26 fig, 2 Annex.pl
dc.abstract.plWojtczak, Monika (2014). Analiza skuteczności merchandsingu producenta na przykładzie produktów spożywczych koncernu Unilever. Praca licencjacka pod kierunkiem dr Moniki Jedynak, Kraków: Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ, 63 s., 23 poz. bibl., 4 tabl., 26 rys., 2 zał.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorWojtczak, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:36:32Z
dc.date.available2020-07-25T02:36:32Z
dc.date.submitted2014-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-88874-153411pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197370
dc.languagepolpl
dc.subject.encompany – efficiency - manufacturer – merchandising - Unilever.pl
dc.subject.plkoncern – merchandising – producent – skuteczność – Unilever.pl
dc.titleANALIZA SKUTECZNOŚCI MERCHANDISINGU PRODUCENTA NA PRZYKŁADZIE PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH KONCERNU UNILEVERpl
dc.title.alternativeAnalysis of producer’s merchandsing efficacy on the example of Unilever's foodspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Wojtczak, Monika (2014). Analysis of producer’s merchandsing efficacy on the example of Unilever's foods. Dissertation under the direction of Dr. Monika Jedynak, Cracow: Institute of Economics and Management, Jagiellonian University, 63 pages, 23 pos. refs, 4 tabl., 26 fig, 2 Annex.
dc.abstract.plpl
Wojtczak, Monika (2014). Analiza skuteczności merchandsingu producenta na przykładzie produktów spożywczych koncernu Unilever. Praca licencjacka pod kierunkiem dr Moniki Jedynak, Kraków: Instytut Ekonomii i Zarządzania UJ, 63 s., 23 poz. bibl., 4 tabl., 26 rys., 2 zał.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Wojtczak, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:36:32Z
dc.date.available
2020-07-25T02:36:32Z
dc.date.submittedpl
2014-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-88874-153411
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197370
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
company – efficiency - manufacturer – merchandising - Unilever.
dc.subject.plpl
koncern – merchandising – producent – skuteczność – Unilever.
dc.titlepl
ANALIZA SKUTECZNOŚCI MERCHANDISINGU PRODUCENTA NA PRZYKŁADZIE PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH KONCERNU UNILEVER
dc.title.alternativepl
Analysis of producer’s merchandsing efficacy on the example of Unilever's foods
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
15
Views per month
Views per city
Wroclaw
3
Des Moines
2
Dublin
2
Jarosław
2
Chandler
1
Krakow
1
Zabrze
1

No access

No Thumbnail Available