Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Y w marketing w mediach społecznościowych

master
dc.abstract.enThe thesis analyzed the engagement of the generation Y representatives in social media marketing, based on the study of the literature of the subject and an empirical research. The survey was conducted among 150 representatives of generation Y. The results specify the circumstances of sharing the marketing content in social media by generation Y which included, among others, the use of mobile device and the social reasons.pl
dc.abstract.plW pracy podjęto tematykę angażowania się użytkowników Internetu w działania marketingowe w mediach społecznościowych, na podstawie studiów literatury przedmiotu i badań empirycznych. Badania ankietowe zrealizowano wśród 150 przedstawicieli pokolenia Y. Wyniki wskazują na uwarunkowania udostępniania treści marketingowych w mediach społecznościowych przez przedstawicieli pokolenia Y, do których należą między innymi: rodzaj urządzeń mobilnych wykorzystywanych przez badanych czy kierowanie się powodami prospołecznymi.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorKusiak, Dariuszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:24:14Z
dc.date.available2020-07-27T09:24:14Z
dc.date.submitted2017-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-116854-163848pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222105
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media marketing – social media – Millenials – engagement in social media marketingpl
dc.subject.plmarketing w mediach społecznościowych – media społecznościowe – Millenialsi – zaangażowanie w marketing w mediach społecznościowychpl
dc.titleZaangażowanie przedstawicieli pokolenia Y w marketing w mediach społecznościowychpl
dc.title.alternativeEngagement of the generation Y representatives in social media marketingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis analyzed the engagement of the generation Y representatives in social media marketing, based on the study of the literature of the subject and an empirical research. The survey was conducted among 150 representatives of generation Y. The results specify the circumstances of sharing the marketing content in social media by generation Y which included, among others, the use of mobile device and the social reasons.
dc.abstract.plpl
W pracy podjęto tematykę angażowania się użytkowników Internetu w działania marketingowe w mediach społecznościowych, na podstawie studiów literatury przedmiotu i badań empirycznych. Badania ankietowe zrealizowano wśród 150 przedstawicieli pokolenia Y. Wyniki wskazują na uwarunkowania udostępniania treści marketingowych w mediach społecznościowych przez przedstawicieli pokolenia Y, do których należą między innymi: rodzaj urządzeń mobilnych wykorzystywanych przez badanych czy kierowanie się powodami prospołecznymi.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Kusiak, Dariusz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:24:14Z
dc.date.available
2020-07-27T09:24:14Z
dc.date.submittedpl
2017-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-116854-163848
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222105
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media marketing – social media – Millenials – engagement in social media marketing
dc.subject.plpl
marketing w mediach społecznościowych – media społecznościowe – Millenialsi – zaangażowanie w marketing w mediach społecznościowych
dc.titlepl
Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Y w marketing w mediach społecznościowych
dc.title.alternativepl
Engagement of the generation Y representatives in social media marketing
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Krakow
8
Warsaw
6
Wroclaw
3
Dublin
1
Dybawka
1
Enschede
1
Lubartów
1
Poznan
1
Sofia
1

No access

No Thumbnail Available