Osobliwości działalności marketingowej na przykładzie sieci drogerii Sephora

master
dc.abstract.enProgressive globalization forces enterprises to strive for a competitive advantage, and thus undertake marketing activities, important not only from the point of view of survival, but also the development of the organization. It becomes necessary to make a comprehensive assessment of the effectiveness of the activities carried out and to verify the instruments used to affect the market. The analysis of marketing activities mainly concerns the issue of marketing communication conducted by the brand, including promotional activities. The study presents selected marketing activities carried out in a modern enterprise on the example of the Sephora network. The analysis was carried out using a monographic research method, which allowed to present a real picture of the studied phenomenon.pl
dc.abstract.plPostępująca globalizacja wymusza na przedsiębiorstwach dążenie do uzyskania przewagi konkurencyjnej, a co za tym idzie, podejmowanie działań marketingowych, ważnych nie tylko z punktu widzenia przetrwania, ale również rozwoju organizacji. Konieczne staje się dokonanie całościowej oceny efektywności prowadzonych działań oraz weryfikacja wykorzystywanych instrumentów oddziaływania na rynek. Analiza działalności marketingowej dotyczy głównie kwestii prowadzonej przez markę komunikacji marketingowej, w tym również działalności promocyjnej. W opracowaniu przedstawiono wybrane działania marketingowe prowadzone we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie sieci Sephora. Analizę przeprowadzono z wykorzystaniem monograficznej metody badawczej, która pozwoliła na przedstawienie rzeczywistego obrazu badanego zjawiska.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorBarańska, Marzenapl
dc.contributor.authorLupynos, Valeriiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerModzelewska, Annapl
dc.date.accessioned2022-10-31T22:31:47Z
dc.date.available2022-10-31T22:31:47Z
dc.date.submitted2022-10-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-144485-264345pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303022
dc.languagepolpl
dc.subject.enMARKETING – SOCIAL MEDIA – SEPHORA – PRODUCT - PROMOTIONpl
dc.subject.plMARKETING – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – SEPHORA – PRODUKT – PROMOCJApl
dc.titleOsobliwości działalności marketingowej na przykładzie sieci drogerii Sephorapl
dc.title.alternativePeculiarities of marketing activity on the example of the Sephora drugstore chainpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Progressive globalization forces enterprises to strive for a competitive advantage, and thus undertake marketing activities, important not only from the point of view of survival, but also the development of the organization. It becomes necessary to make a comprehensive assessment of the effectiveness of the activities carried out and to verify the instruments used to affect the market. The analysis of marketing activities mainly concerns the issue of marketing communication conducted by the brand, including promotional activities. The study presents selected marketing activities carried out in a modern enterprise on the example of the Sephora network. The analysis was carried out using a monographic research method, which allowed to present a real picture of the studied phenomenon.
dc.abstract.plpl
Postępująca globalizacja wymusza na przedsiębiorstwach dążenie do uzyskania przewagi konkurencyjnej, a co za tym idzie, podejmowanie działań marketingowych, ważnych nie tylko z punktu widzenia przetrwania, ale również rozwoju organizacji. Konieczne staje się dokonanie całościowej oceny efektywności prowadzonych działań oraz weryfikacja wykorzystywanych instrumentów oddziaływania na rynek. Analiza działalności marketingowej dotyczy głównie kwestii prowadzonej przez markę komunikacji marketingowej, w tym również działalności promocyjnej. W opracowaniu przedstawiono wybrane działania marketingowe prowadzone we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie sieci Sephora. Analizę przeprowadzono z wykorzystaniem monograficznej metody badawczej, która pozwoliła na przedstawienie rzeczywistego obrazu badanego zjawiska.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.authorpl
Lupynos, Valeriia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Modzelewska, Anna
dc.date.accessioned
2022-10-31T22:31:47Z
dc.date.available
2022-10-31T22:31:47Z
dc.date.submittedpl
2022-10-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-144485-264345
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303022
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MARKETING – SOCIAL MEDIA – SEPHORA – PRODUCT - PROMOTION
dc.subject.plpl
MARKETING – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – SEPHORA – PRODUKT – PROMOCJA
dc.titlepl
Osobliwości działalności marketingowej na przykładzie sieci drogerii Sephora
dc.title.alternativepl
Peculiarities of marketing activity on the example of the Sephora drugstore chain
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Krakow
4
Warsaw
4
Lodz
2
Bialystok
1
Gdansk
1
Kielce
1
Oświęcim
1
Poznan
1
Rzeszów
1

No access

No Thumbnail Available
Collections