Analiza wpływu pandemii na czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym

licenciate
dc.abstract.enThe study describes issues related to consumer behavior after the pandemic. The aim of the study is to analyze the impact of the pandemic on the factors determining consumer purchasing behavior in the clothing sector. The study consists of three parts. The first part describes the factors determining consumer purchasing behavior. The second part refers to issues in crisis management and its impact on enterprises. The third part of the study discusses empirical research conducted on a group of 80 people. On their basis, conclusions were drawn regarding the subject of the bachelor's thesis.pl
dc.abstract.plPraca opisuje zagadnienia związane z zachowaniami konsumentów po pandemii. Celem pracy jest analiza wpływu pandemii na czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym. Praca składa się z trzech części. Część pierwsza opisuje czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów. Druga część odnosi się do zagadnień z obszaru zarządzania w kryzysie oraz jego wpływu na przedsiębiorstwa. Trzecia część pracy omawia badania empiryczne przeprowadzone na grupie 80 osób. Na ich podstawie zostały wyciągnięte wnioski dotyczące tematu pracy licencjackiej.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKłeczek, Klaudiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerKuźniarska, Anetapl
dc.date.accessioned2022-07-18T21:43:50Z
dc.date.available2022-07-18T21:43:50Z
dc.date.submitted2022-07-14pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-156694-274736pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297484
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer, behavior, determinants, management, buyer, company, shopping, researchpl
dc.subject.plkonsument, zachowania, determinanty, zarządzanie, nabywca, przedsiębiorstwo, zakupy, badania,pl
dc.titleAnaliza wpływu pandemii na czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowympl
dc.title.alternativeAnalysis of the impact of the pandemic on factors determining consumer shopping behavior in the clothing sectorpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The study describes issues related to consumer behavior after the pandemic. The aim of the study is to analyze the impact of the pandemic on the factors determining consumer purchasing behavior in the clothing sector. The study consists of three parts. The first part describes the factors determining consumer purchasing behavior. The second part refers to issues in crisis management and its impact on enterprises. The third part of the study discusses empirical research conducted on a group of 80 people. On their basis, conclusions were drawn regarding the subject of the bachelor's thesis.
dc.abstract.plpl
Praca opisuje zagadnienia związane z zachowaniami konsumentów po pandemii. Celem pracy jest analiza wpływu pandemii na czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym. Praca składa się z trzech części. Część pierwsza opisuje czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów. Druga część odnosi się do zagadnień z obszaru zarządzania w kryzysie oraz jego wpływu na przedsiębiorstwa. Trzecia część pracy omawia badania empiryczne przeprowadzone na grupie 80 osób. Na ich podstawie zostały wyciągnięte wnioski dotyczące tematu pracy licencjackiej.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Kłeczek, Klaudia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Kuźniarska, Aneta
dc.date.accessioned
2022-07-18T21:43:50Z
dc.date.available
2022-07-18T21:43:50Z
dc.date.submittedpl
2022-07-14
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-156694-274736
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297484
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer, behavior, determinants, management, buyer, company, shopping, research
dc.subject.plpl
konsument, zachowania, determinanty, zarządzanie, nabywca, przedsiębiorstwo, zakupy, badania,
dc.titlepl
Analiza wpływu pandemii na czynniki determinujące zachowania zakupowe konsumentów w sektorze odzieżowym
dc.title.alternativepl
Analysis of the impact of the pandemic on factors determining consumer shopping behavior in the clothing sector
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Bydgoszcz
2
Krakow
2
Kleosin
1
Poznan
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available