Promocja literatury w Internecie

2010
journal article
article
dc.abstract.enThe author identifies and characterizes literature promotion forms currently used on Internet and discusses new types of book and literature promotion which developed on Internet. A typology of book and literature online promotion is introduced. The paper ends with an analysis of new media and specifically Internet influence on the transformation of book and literature promotion methods.pl
dc.abstract.plW artykule dokonano identyfikacji i charakterystyki form promocji literatury, funkcjonujących obecnie w środowisku sieciowym, rozpoznano i omówiono nowe typy promocji książki i literatury, które powstały dzięki Internetowi. Dokonano typologizacji obserwowanych w Sieci form promowania książek literatury. Przedstawiono wnioski dotyczące wpływu Internetu na zmianę sposobów promocji książki i literatury z perspektywy nowych mediów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwapl
dc.contributor.authorWójcik, Magdalena - 147466 pl
dc.date.accession2019-01-10pl
dc.date.accessioned2019-01-10T14:23:13Z
dc.date.available2019-01-10T14:23:13Z
dc.date.issued2010pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.number4pl
dc.description.physical460-475pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume78pl
dc.identifier.eissn2545-2487pl
dc.identifier.issn0033-202Xpl
dc.identifier.projectROD UJ / OPpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/65512
dc.identifier.weblinkhttp://www.sbp.pl/wydawnictwa/archiwum_cyfrowe/przedmiot/?book_id=2353pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-ND
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enbookpl
dc.subject.enliteraturepl
dc.subject.enpromoting books and literature on Internetpl
dc.subject.ennew mediapl
dc.subject.enweb 2.0pl
dc.subject.plksiążkapl
dc.subject.plliteraturapl
dc.subject.plpromocja książek i literatury w Interneciepl
dc.subject.plnowe mediapl
dc.subject.plweb 2.0pl
dc.subtypeArticlepl
dc.titlePromocja literatury w Interneciepl
dc.title.alternativePromoting literature on Internetpl
dc.title.journalPrzegląd Bibliotecznypl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The author identifies and characterizes literature promotion forms currently used on Internet and discusses new types of book and literature promotion which developed on Internet. A typology of book and literature online promotion is introduced. The paper ends with an analysis of new media and specifically Internet influence on the transformation of book and literature promotion methods.
dc.abstract.plpl
W artykule dokonano identyfikacji i charakterystyki form promocji literatury, funkcjonujących obecnie w środowisku sieciowym, rozpoznano i omówiono nowe typy promocji książki i literatury, które powstały dzięki Internetowi. Dokonano typologizacji obserwowanych w Sieci form promowania książek literatury. Przedstawiono wnioski dotyczące wpływu Internetu na zmianę sposobów promocji książki i literatury z perspektywy nowych mediów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
dc.contributor.authorpl
Wójcik, Magdalena - 147466
dc.date.accessionpl
2019-01-10
dc.date.accessioned
2019-01-10T14:23:13Z
dc.date.available
2019-01-10T14:23:13Z
dc.date.issuedpl
2010
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.numberpl
4
dc.description.physicalpl
460-475
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
78
dc.identifier.eissnpl
2545-2487
dc.identifier.issnpl
0033-202X
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/65512
dc.identifier.weblinkpl
http://www.sbp.pl/wydawnictwa/archiwum_cyfrowe/przedmiot/?book_id=2353
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska
dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
book
dc.subject.enpl
literature
dc.subject.enpl
promoting books and literature on Internet
dc.subject.enpl
new media
dc.subject.enpl
web 2.0
dc.subject.plpl
książka
dc.subject.plpl
literatura
dc.subject.plpl
promocja książek i literatury w Internecie
dc.subject.plpl
nowe media
dc.subject.plpl
web 2.0
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Promocja literatury w Internecie
dc.title.alternativepl
Promoting literature on Internet
dc.title.journalpl
Przegląd Biblioteczny
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
9
Views per month
Views per city
Gdynia
2
Oświęcim
2
Brzesko
1
Krakow
1
Poznan
1
Torun
1
Warsaw
1
Downloads
wojcik_promocja_literatury_w_internecie_2010.pdf
25