Projekt planu marketingowego na przykładzie marki Volvo Auto Polska

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of Bachelor Thesis is to focus on the aspects related to planning inthe enterprise with an emphasis on marketing planning. The two first chapters of thethesis are theoretical chapters. They are including the knowledge and definitions fromthe field of marketing and the planning in the market enterprise, as well as discussionon further elements of a marketing plan.The last chapter is a project of marketing plan for Volvo Auto Poland, based onknowledge and information contained in theoretical chapter . Volvo Auto Poland is thebrand offering passenger cars, stemmed from Sweden. The brand belongs to the chineseGelly Group.pl
dc.abstract.plCelem pracy licencjackiej jest zwrócenie uwagi na aspekty związane zplanowaniem w przedsiębiorstwie, ze szczególnym naciskiem na planowaniemarketingowe.Dwa pierwsze rozdziały pracy licencjackiej są rozdziałami teoretycznymi.Zawierają wiedzę oraz definicje z dziedziny marketingu oraz planowania wprzedsiębiorstwie rynkowym, a także omówienie kolejnych elementów planumarketingowego.Ostatni rozdział jest projektem planu marketingowego dla marki Volvo AutoPolska, wykonanego na podstawie wiedzy oraz informacji zawartych w rozdzialeteoretycznym. Volvo Auto Polska jest marką oferującą samochody osobowe,wywodzącą się ze Szwecji. Marka należy do chińskiego grupy Gelly.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorOrzeł, Bartłomiejpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T14:32:09Z
dc.date.available2020-07-26T14:32:09Z
dc.date.submitted2015-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-97540-161236pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204931
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand, planing, marketing plan, marketing, businesspl
dc.subject.plmarka, planowanie, plan marketingowy, marketing, przedsiębiorstwopl
dc.titleProjekt planu marketingowego na przykładzie marki Volvo Auto Polskapl
dc.title.alternativeProject of marketing plan based on Volvo Car Polandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of Bachelor Thesis is to focus on the aspects related to planning inthe enterprise with an emphasis on marketing planning. The two first chapters of thethesis are theoretical chapters. They are including the knowledge and definitions fromthe field of marketing and the planning in the market enterprise, as well as discussionon further elements of a marketing plan.The last chapter is a project of marketing plan for Volvo Auto Poland, based onknowledge and information contained in theoretical chapter . Volvo Auto Poland is thebrand offering passenger cars, stemmed from Sweden. The brand belongs to the chineseGelly Group.
dc.abstract.plpl
Celem pracy licencjackiej jest zwrócenie uwagi na aspekty związane zplanowaniem w przedsiębiorstwie, ze szczególnym naciskiem na planowaniemarketingowe.Dwa pierwsze rozdziały pracy licencjackiej są rozdziałami teoretycznymi.Zawierają wiedzę oraz definicje z dziedziny marketingu oraz planowania wprzedsiębiorstwie rynkowym, a także omówienie kolejnych elementów planumarketingowego.Ostatni rozdział jest projektem planu marketingowego dla marki Volvo AutoPolska, wykonanego na podstawie wiedzy oraz informacji zawartych w rozdzialeteoretycznym. Volvo Auto Polska jest marką oferującą samochody osobowe,wywodzącą się ze Szwecji. Marka należy do chińskiego grupy Gelly.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Orzeł, Bartłomiej
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2020-07-26T14:32:09Z
dc.date.available
2020-07-26T14:32:09Z
dc.date.submittedpl
2015-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-97540-161236
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/204931
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand, planing, marketing plan, marketing, business
dc.subject.plpl
marka, planowanie, plan marketingowy, marketing, przedsiębiorstwo
dc.titlepl
Projekt planu marketingowego na przykładzie marki Volvo Auto Polska
dc.title.alternativepl
Project of marketing plan based on Volvo Car Poland
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
29
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Krakow
4
Chandler
2
Krapkowice
2
Radom
2
Wroclaw
2
Besko
1
Bialystok
1
Bühl
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available