"KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BERNER POLSKA SP. Z O.O."

master
dc.abstract.enThis master’s thesis presents the importance and the role of creating a positive corporate image. Berner Poland – company which is described in details in this paper successfully manages to create and maintain a positive image on the market and therefore gains a competitive advantage. Richly illustrated corporate identity allows to understand the issue more accurately.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu ukazanie znaczenia i roli, jaką odgrywa pozytywny wizerunek firmy na rynku polskim. Przedstawiona w pracy firma skutecznie zarządza wizerunkiem, przez co odnosi sukcesy i uzyskuje przewagę konkurencyjną. Opisana i bogato zilustrowana identyfikacja wizualna firmy Berner pozwala na dokładniejsze poznanie zagadnienia.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorDąbrowska, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T06:06:17Z
dc.date.available2020-07-24T06:06:17Z
dc.date.submitted2012-09-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-65603-116573pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179113
dc.languagepolpl
dc.subject.enidentity image logos reputation trademarkpl
dc.subject.plidentyfikacja marka reputacja tożsamość wizerunekpl
dc.title"KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BERNER POLSKA SP. Z O.O."pl
dc.title.alternativeCreating corporate image - Berner Poland - case study.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This master’s thesis presents the importance and the role of creating a positive corporate image. Berner Poland – company which is described in details in this paper successfully manages to create and maintain a positive image on the market and therefore gains a competitive advantage. Richly illustrated corporate identity allows to understand the issue more accurately.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu ukazanie znaczenia i roli, jaką odgrywa pozytywny wizerunek firmy na rynku polskim. Przedstawiona w pracy firma skutecznie zarządza wizerunkiem, przez co odnosi sukcesy i uzyskuje przewagę konkurencyjną. Opisana i bogato zilustrowana identyfikacja wizualna firmy Berner pozwala na dokładniejsze poznanie zagadnienia.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Dąbrowska, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-24T06:06:17Z
dc.date.available
2020-07-24T06:06:17Z
dc.date.submittedpl
2012-09-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-65603-116573
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179113
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
identity image logos reputation trademark
dc.subject.plpl
identyfikacja marka reputacja tożsamość wizerunek
dc.titlepl
"KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BERNER POLSKA SP. Z O.O."
dc.title.alternativepl
Creating corporate image - Berner Poland - case study.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available