Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Kanały komunikacji z klientem w Internecie jako element strategii marketingowej na przykładzie marki Sizeer
Channels of communication with the customer on the Internet as part of a marketing strategy for the brand Sizeer.
KANAŁY KOMUNIKACJI, MARKA SIZEER, MARKETING, KLIENT, SKLEP INTERNETOWY
COMMUNICATION CHANNELS, BRAND SIZEER, MARKETING, CUSTOMER, SHOP ONLINE
W odniesieniu do teorii zarządzania oraz marketingu niniejsza praca analizuje sposoby i możliwości wykorzystywania kanałów komunikacji z klientem w Internecie jako elementu strategii marketingowej. W pierwszym rozdziale przedstawiona jest teoria strategii marketingowej i elementów wchodzącym w jej skład. Rozdział drugi zawiera szczegółowy opis firmy Marketing Investment Group, która jest właścicielem marki Sizeer oraz charakterystykę wszystkich kanałów komunikacji, poprzez które marka Sizeer dociera do klientów. Trzeci rozdział to studium przypadku. Przedmiotem analizy jest polski sklep internetowy marki Sizeer – e.sizeer.com. Ostatni rozdział przedstawia strategię marketingową sklepu internetowego e-sizeer.com. Na podstawie przeprowadzonych obserwacji oraz przeanalizowanej teorii nasuwa się wniosek, że sklep internetowy jest skutecznym kanałem komunikacji z klientem w Polsce, jednak musi na bieżąco wdrażać nowe technologie, aby zwiększyć swoją funkcjonalność.
In relation to the theory of management and marketing, this work examines the ways and means of using communication channels with the customer on the Internet as part of the marketing strategy.The first chapter presents the theory of marketing strategy and the elements included in its composition. The second chapter contains a detailed description of the Marketing Investment Group company that is the Sizeer owner, and characteristics of all channels of communication through which the brand reaches the customers. The third chapter is a case study. The analysis is a Polish brand - e.Sizeer.com. The final chapter presents an online marketing strategy of the e-store, e-Sizeer.com. On the basis of observations and theories analyzed, it is concluded that the online store is an effective channel of communication with the customer in Poland, but needs to systematically deploy new technologies to enhance its functionalities.
dc.abstract.en | In relation to the theory of management and marketing, this work examines the ways and means of using communication channels with the customer on the Internet as part of the marketing strategy.The first chapter presents the theory of marketing strategy and the elements included in its composition. The second chapter contains a detailed description of the Marketing Investment Group company that is the Sizeer owner, and characteristics of all channels of communication through which the brand reaches the customers. The third chapter is a case study. The analysis is a Polish brand - e.Sizeer.com. The final chapter presents an online marketing strategy of the e-store, e-Sizeer.com. On the basis of observations and theories analyzed, it is concluded that the online store is an effective channel of communication with the customer in Poland, but needs to systematically deploy new technologies to enhance its functionalities. | pl |
dc.abstract.pl | W odniesieniu do teorii zarządzania oraz marketingu niniejsza praca analizuje sposoby i możliwości wykorzystywania kanałów komunikacji z klientem w Internecie jako elementu strategii marketingowej. W pierwszym rozdziale przedstawiona jest teoria strategii marketingowej i elementów wchodzącym w jej skład. Rozdział drugi zawiera szczegółowy opis firmy Marketing Investment Group, która jest właścicielem marki Sizeer oraz charakterystykę wszystkich kanałów komunikacji, poprzez które marka Sizeer dociera do klientów. Trzeci rozdział to studium przypadku. Przedmiotem analizy jest polski sklep internetowy marki Sizeer – e.sizeer.com. Ostatni rozdział przedstawia strategię marketingową sklepu internetowego e-sizeer.com. Na podstawie przeprowadzonych obserwacji oraz przeanalizowanej teorii nasuwa się wniosek, że sklep internetowy jest skutecznym kanałem komunikacji z klientem w Polsce, jednak musi na bieżąco wdrażać nowe technologie, aby zwiększyć swoją funkcjonalność. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Maciąg, Rafał - 185118 | pl |
dc.contributor.author | Rybczyńska, Sandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Handzel, Zbigniew - 128282 | pl |
dc.contributor.reviewer | Maciąg, Rafał - 185118 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T04:48:17Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T04:48:17Z | |
dc.date.submitted | 2014-10-21 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-91128-166107 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199347 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | COMMUNICATION CHANNELS, BRAND SIZEER, MARKETING, CUSTOMER, SHOP ONLINE | pl |
dc.subject.pl | KANAŁY KOMUNIKACJI, MARKA SIZEER, MARKETING, KLIENT, SKLEP INTERNETOWY | pl |
dc.title | Kanały komunikacji z klientem w Internecie jako element strategii marketingowej na przykładzie marki Sizeer | pl |
dc.title.alternative | Channels of communication with the customer on the Internet as part of a marketing strategy for the brand Sizeer. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |