Kanały komunikacji z klientem w Internecie jako element strategii marketingowej na przykładzie marki Sizeer

master
dc.abstract.enIn relation to the theory of management and marketing, this work examines the ways and means of using communication channels with the customer on the Internet as part of the marketing strategy.The first chapter presents the theory of marketing strategy and the elements included in its composition. The second chapter contains a detailed description of the Marketing Investment Group company that is the Sizeer owner, and characteristics of all channels of communication through which the brand reaches the customers. The third chapter is a case study. The analysis is a Polish brand - e.Sizeer.com. The final chapter presents an online marketing strategy of the e-store, e-Sizeer.com. On the basis of observations and theories analyzed, it is concluded that the online store is an effective channel of communication with the customer in Poland, but needs to systematically deploy new technologies to enhance its functionalities.pl
dc.abstract.plW odniesieniu do teorii zarządzania oraz marketingu niniejsza praca analizuje sposoby i możliwości wykorzystywania kanałów komunikacji z klientem w Internecie jako elementu strategii marketingowej. W pierwszym rozdziale przedstawiona jest teoria strategii marketingowej i elementów wchodzącym w jej skład. Rozdział drugi zawiera szczegółowy opis firmy Marketing Investment Group, która jest właścicielem marki Sizeer oraz charakterystykę wszystkich kanałów komunikacji, poprzez które marka Sizeer dociera do klientów. Trzeci rozdział to studium przypadku. Przedmiotem analizy jest polski sklep internetowy marki Sizeer – e.sizeer.com. Ostatni rozdział przedstawia strategię marketingową sklepu internetowego e-sizeer.com. Na podstawie przeprowadzonych obserwacji oraz przeanalizowanej teorii nasuwa się wniosek, że sklep internetowy jest skutecznym kanałem komunikacji z klientem w Polsce, jednak musi na bieżąco wdrażać nowe technologie, aby zwiększyć swoją funkcjonalność.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.authorRybczyńska, Sandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T04:48:17Z
dc.date.available2020-07-25T04:48:17Z
dc.date.submitted2014-10-21pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-91128-166107pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199347
dc.languagepolpl
dc.subject.enCOMMUNICATION CHANNELS, BRAND SIZEER, MARKETING, CUSTOMER, SHOP ONLINEpl
dc.subject.plKANAŁY KOMUNIKACJI, MARKA SIZEER, MARKETING, KLIENT, SKLEP INTERNETOWYpl
dc.titleKanały komunikacji z klientem w Internecie jako element strategii marketingowej na przykładzie marki Sizeerpl
dc.title.alternativeChannels of communication with the customer on the Internet as part of a marketing strategy for the brand Sizeer.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In relation to the theory of management and marketing, this work examines the ways and means of using communication channels with the customer on the Internet as part of the marketing strategy.The first chapter presents the theory of marketing strategy and the elements included in its composition. The second chapter contains a detailed description of the Marketing Investment Group company that is the Sizeer owner, and characteristics of all channels of communication through which the brand reaches the customers. The third chapter is a case study. The analysis is a Polish brand - e.Sizeer.com. The final chapter presents an online marketing strategy of the e-store, e-Sizeer.com. On the basis of observations and theories analyzed, it is concluded that the online store is an effective channel of communication with the customer in Poland, but needs to systematically deploy new technologies to enhance its functionalities.
dc.abstract.plpl
W odniesieniu do teorii zarządzania oraz marketingu niniejsza praca analizuje sposoby i możliwości wykorzystywania kanałów komunikacji z klientem w Internecie jako elementu strategii marketingowej. W pierwszym rozdziale przedstawiona jest teoria strategii marketingowej i elementów wchodzącym w jej skład. Rozdział drugi zawiera szczegółowy opis firmy Marketing Investment Group, która jest właścicielem marki Sizeer oraz charakterystykę wszystkich kanałów komunikacji, poprzez które marka Sizeer dociera do klientów. Trzeci rozdział to studium przypadku. Przedmiotem analizy jest polski sklep internetowy marki Sizeer – e.sizeer.com. Ostatni rozdział przedstawia strategię marketingową sklepu internetowego e-sizeer.com. Na podstawie przeprowadzonych obserwacji oraz przeanalizowanej teorii nasuwa się wniosek, że sklep internetowy jest skutecznym kanałem komunikacji z klientem w Polsce, jednak musi na bieżąco wdrażać nowe technologie, aby zwiększyć swoją funkcjonalność.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.authorpl
Rybczyńska, Sandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.date.accessioned
2020-07-25T04:48:17Z
dc.date.available
2020-07-25T04:48:17Z
dc.date.submittedpl
2014-10-21
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-91128-166107
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/199347
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
COMMUNICATION CHANNELS, BRAND SIZEER, MARKETING, CUSTOMER, SHOP ONLINE
dc.subject.plpl
KANAŁY KOMUNIKACJI, MARKA SIZEER, MARKETING, KLIENT, SKLEP INTERNETOWY
dc.titlepl
Kanały komunikacji z klientem w Internecie jako element strategii marketingowej na przykładzie marki Sizeer
dc.title.alternativepl
Channels of communication with the customer on the Internet as part of a marketing strategy for the brand Sizeer.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
56
Views per month
Views per city
Wroclaw
8
Chandler
5
Warsaw
5
Krakow
4
Gdansk
3
Lviv
3
Pabianice
2
Romainville
2
Chicago
1
Des Moines
1

No access

No Thumbnail Available