Komunikowanie polityczne- analiza wybranych spotów wyborczych Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego w serwisie YouTube w kampanii prezydenckiej w 2020 roku

master
dc.abstract.enMy master's thesis is about political communication on YouTube. I analyzed the election spots in terms of both verbal (language)and non-verbal (candidate image) communication to find out what strategies politicians used to communicate with voters and create their image.pl
dc.abstract.plMoja praca magisterska dotyczy komunikowania politycznego w serwisie YouTube. Przeanalizowaam spoty wyborcze zarówno pod względem komunikacji werbalnej( język), jak i niewerbalnej (wizerunke kandydata), aby dowiedzieć się jakie strategie wykorzystali politycy do komunikowania się z wyborcami i kreowania swojego wizerunku.pl
dc.affiliationWydział Polonistykipl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZałazińska, Aneta - 132852 pl
dc.contributor.authorLelek, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WP4pl
dc.contributor.reviewerKraśnicka, Izabelapl
dc.contributor.reviewerZałazińska, Aneta - 132852 pl
dc.date.accessioned2021-10-27T21:59:22Z
dc.date.available2021-10-27T21:59:22Z
dc.date.submitted2021-10-19pl
dc.fieldofstudyjęzyk polski w komunikacji społecznejpl
dc.identifier.apddiploma-154485-195174pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282087
dc.languagepolpl
dc.subject.enpolitical communication, communication strategies, verbal and non-verbal communication, political marketing, public relations, image building, YouTubepl
dc.subject.plkomunikowanie polityczne, strategie komunikacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, marketing polityczny, public relation, kreowanie wizerunku, serwis YouTubepl
dc.titleKomunikowanie polityczne- analiza wybranych spotów wyborczych Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego w serwisie YouTube w kampanii prezydenckiej w 2020 rokupl
dc.title.alternativePolitical communication- analysis of selected election spots by Andrzej Duda and Rafał Trzaskowski in the presidential campaign in 2020.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
My master's thesis is about political communication on YouTube. I analyzed the election spots in terms of both verbal (language)and non-verbal (candidate image) communication to find out what strategies politicians used to communicate with voters and create their image.
dc.abstract.plpl
Moja praca magisterska dotyczy komunikowania politycznego w serwisie YouTube. Przeanalizowaam spoty wyborcze zarówno pod względem komunikacji werbalnej( język), jak i niewerbalnej (wizerunke kandydata), aby dowiedzieć się jakie strategie wykorzystali politycy do komunikowania się z wyborcami i kreowania swojego wizerunku.
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Załazińska, Aneta - 132852
dc.contributor.authorpl
Lelek, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WP4
dc.contributor.reviewerpl
Kraśnicka, Izabela
dc.contributor.reviewerpl
Załazińska, Aneta - 132852
dc.date.accessioned
2021-10-27T21:59:22Z
dc.date.available
2021-10-27T21:59:22Z
dc.date.submittedpl
2021-10-19
dc.fieldofstudypl
język polski w komunikacji społecznej
dc.identifier.apdpl
diploma-154485-195174
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282087
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
political communication, communication strategies, verbal and non-verbal communication, political marketing, public relations, image building, YouTube
dc.subject.plpl
komunikowanie polityczne, strategie komunikacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, marketing polityczny, public relation, kreowanie wizerunku, serwis YouTube
dc.titlepl
Komunikowanie polityczne- analiza wybranych spotów wyborczych Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego w serwisie YouTube w kampanii prezydenckiej w 2020 roku
dc.title.alternativepl
Political communication- analysis of selected election spots by Andrzej Duda and Rafał Trzaskowski in the presidential campaign in 2020.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
110
Views per month
Views per city
Warsaw
21
Wroclaw
15
Rzeszów
13
Krakow
11
Gmina Świebodzin
8
Wloszczowa
5
Bydgoszcz
3
Perstorp
3
Lodz
2
Nisko
2

No access

No Thumbnail Available