Perswazja w reklamach społecznych

2016
journal article
article
84
11
dc.abstract.enThis article describes the persuasion of social advertisements. Due to the fact that the slogan performs a large role in the perception of social advertisements, the analysis was limited to the language of slogans in selected examples of campaigns. The main objective of this article is to show that the persuasion and linguistic originality are the basic element of social advertisements.pl
dc.abstract.plW niniejszym artykule, poświęconym zjawisku perswazji w reklamach społecznych, autorka dowodzi, że komunikaty te musi cechować oryginalność językowa, a perswazja jest podstawowym budulcem każdego społecznego przekazu. Przedmiotem analizy są hasła przykładowych komunikatów społecznych.pl
dc.contributor.authorWójciuk, Annapl
dc.date.accession2017-01-11pl
dc.date.accessioned2017-01-12T13:10:58Z
dc.date.available2017-01-12T13:10:58Z
dc.date.issued2016pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 124-125pl
dc.description.number13 (2)pl
dc.description.physical109-125pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissn2082-9469pl
dc.identifier.issn2299-1638pl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/35255
dc.identifier.weblinkhttp://www.doktoranci.uj.edu.pl/documents/1167150/0/ZN+Hum+13+%282+2016%29/0de404a3-b7e0-4249-a5df-9dab1296f314#page=109pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.licenceCC-BY-NC
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.ensocial advertisementpl
dc.subject.enpersuasionpl
dc.subject.enlanguage of advertisementpl
dc.subject.enrecipientpl
dc.subject.plreklama społecznapl
dc.subject.plperswazjapl
dc.subject.pljęzyk reklamypl
dc.subject.plodbiorcapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titlePerswazja w reklamach społecznychpl
dc.title.alternativePersuasion in social advertisementspl
dc.title.journalZeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nauki Humanistycznepl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This article describes the persuasion of social advertisements. Due to the fact that the slogan performs a large role in the perception of social advertisements, the analysis was limited to the language of slogans in selected examples of campaigns. The main objective of this article is to show that the persuasion and linguistic originality are the basic element of social advertisements.
dc.abstract.plpl
W niniejszym artykule, poświęconym zjawisku perswazji w reklamach społecznych, autorka dowodzi, że komunikaty te musi cechować oryginalność językowa, a perswazja jest podstawowym budulcem każdego społecznego przekazu. Przedmiotem analizy są hasła przykładowych komunikatów społecznych.
dc.contributor.authorpl
Wójciuk, Anna
dc.date.accessionpl
2017-01-11
dc.date.accessioned
2017-01-12T13:10:58Z
dc.date.available
2017-01-12T13:10:58Z
dc.date.issuedpl
2016
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 124-125
dc.description.numberpl
13 (2)
dc.description.physicalpl
109-125
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.eissnpl
2082-9469
dc.identifier.issnpl
2299-1638
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/35255
dc.identifier.weblinkpl
http://www.doktoranci.uj.edu.pl/documents/1167150/0/ZN+Hum+13+%282+2016%29/0de404a3-b7e0-4249-a5df-9dab1296f314#page=109
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
dc.rights.licence
CC-BY-NC
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
social advertisement
dc.subject.enpl
persuasion
dc.subject.enpl
language of advertisement
dc.subject.enpl
recipient
dc.subject.plpl
reklama społeczna
dc.subject.plpl
perswazja
dc.subject.plpl
język reklamy
dc.subject.plpl
odbiorca
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Perswazja w reklamach społecznych
dc.title.alternativepl
Persuasion in social advertisements
dc.title.journalpl
Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nauki Humanistyczne
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
25
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Poznan
5
Gdynia
1
Klobuck
1
Konstancin-Jeziorna
1
Krakow
1
Lubliniec
1
Olsztyn
1
Szczercow
1
Wyszków
1
Downloads
wojciuk_perswazja_w_reklamach_spolecznych_2016.pdf
121